torsteinbg Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hei, jeg har en Soundmagus x1500 i bilen min, etter at jeg starta bilen igjen idag merket jeg at subben var "borte". Gikk bak i bagasjerommet og skulle se, der finner jeg ut at: Power-lyset blinker og Protection-lyset er kommet på. Hva kan være problemet? er den ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 subben kan være problemer.. kople den av og se om den fremdeles står i protect etter du har skrudd av og på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Er det mye feil på de der Soundmagus produktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 har hatt noen av dem og ikke dukket opp noen her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 har lest litt på forumet at ett par stk har hatt problemer med dem, men husker ikke akkurat hva problemene gjaldt... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Har en x1500, og jeg er fornøyd. Eneste er at spenninga faller skikkelig mye på basslagene når jeg spiller på "bånn pinne" (på det meste ned til 6-7volt). Men dette tror jeg kan ha andre årsaker enn selve ampen - Så jeg er veldig fornøyd :) fantastisk mye for pengene spør du meg. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg