Gå til innhold

da var bilen stjålet gitt!

Ranger emnet

jannis

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
åssen i alle dager har han klart å rast motoren? skal vel ganske så mye til?

Bra bilen ble funnet da hvertfall!

Skal vel ikke så mye til?

Holde full gass på kald motor en stund, tappe av motoroljen er jo to måter.

Rase girkassa, gire uten å tråkke inn clutchen, full gass med sluring på clutch for å brenne den, etc.... :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke så mye til?

Holde full gass på kald motor en stund, tappe av motoroljen er jo to måter.

Rase girkassa, gire uten å tråkke inn clutchen, full gass med sluring på clutch for å brenne den, etc.... :iconsm

vel hvis en tyv begynner å gire uten å clutche, tappe av motorolja, holde fullgass på kald motor osv..så begynner det virkelig å bli personlig, da er det ikke tyveriet i seg selv som er i fokus lengre!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo heller ikke værre en å kjøre i 100 som grensa er der oppe på 1 gear da. Raser en motor ganske fort hvis du ligger på rødmerkinga + over ett par km

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

europark svina fant bilen senere på kvelden, han blei tatt han jule nissen som tok den, sitter visst inne, fikk vel 14 dager straff han, så får han ikke erstatnings krav, fordi han var for fattig, jeg driter vel i om han er blakk eller ei, vil ha penger jeg, driter i om han bor i pappeske bak strømmen senter eller noe, da får han selge seg eller noe! her stjeler han bilen min, så får han 1 mnd, eller noe på gratis hotel, også kjent som fengsel, sikkert åpen soning med hull i gjerdene og meldeplikt en gang i året eller noe, skulle laga kleshengere av ballene hans

BMW er best! enkelt å greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en av bilene mine ble stjålet i fjor ble tyven også etterhvert tatt. Jeg fikk etter en stund et brev om at saken var henlagt. Dette fordi tyven hadde gjort så mye annet faenskap at et tyveri fra eller til ikke spilte noe rolle for straffen. Heia Norge!

Enda verre, bilen til svogeren min ble stjålet, de fant bilen kjørende rundt på jessheim på falske skilter. han som kjørte ville ikke forklare seg til politiet = saken henlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider