Gå til innhold

Bil til 400.000, hva ville dere valgt? er i tenkeboksen her...

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1535KG på en 2 seter cab er tungt.

...når man ikke vet hva man snakker om holder man kjeft. Og jeg kan videre anbefale deg å lære deg forskjellen på egenvekt og totalvekt, så slipper du denne typen flaming i fremtiden. Men det går selvfølgelig an å bruke hodet også; en liten roadster bare et hår større enn en MX-5 kan umulig veie 100 kilo mere enn f. eks. en JZA80 Supra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kopierte feil tall, 1380 skulle det stå, som også er tungt for en 2 seter.

 

De nye er tyngre enn de eldre; dé lå rundt 1240-1260 kilo. Vi kan også tillate oss å legge til at dé kiloene også er brukt til noe fornuftig; karrosseriet på denne bilen er meget stivt (noe som blant annet er med på å gjøre denne bilen til det "cornering monsteret" den er). Men bevares, kjerra blir frakjørt så det holder av en renska bottom-of-the-line EG-Civic (<900 kilo) med en modérat bygget B20VTEC på dragstripa, men så hører jeg at damer ikke er så glade i å sitte på gulvet, så ett sted må man kompromisse og velge enten bling eller lav vekt. Partisk som jeg er synes jeg S2000 har truffet blink, men ikke ta mitt ord for dét, hør heller på folk som Jeremy Clarkson, Keiichi Tsuchiya eller den samlede Europeiske bilpresse, og se om ikke de sier mye av det samme som meg (eller er det jeg som sier det samme som de?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supra er gammel tung og ikke spesielt rask, men det er jo klart, fin cruiser

 

Supran er ikke rask nok? DEN..var ny gitt! :D Ill tell you what....Supran er faktisk den perfekte mellomting mellom "sportsbil" og "cruisebil" den...den er egentlig en ganske så perfekt liten allrounder...avhengig av hva man velger av automat/mauell...targa eller hardtop..trus me on this ;)

 

Men du finner de ikke nyere enn 98 med rattet på "rett side" nei...det er dessverre sant...mens man fikk kjøpt Supran helt frem til 2002 i japan.

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japansk ekke no kult... er ikke stil. Supra går fært, men er for vanlig nå! Synes det er viktig å ha følelsen av å ha noe litt spesielt, noe utenom det vanlige. Det har man ikke med Supra eller 200avetellerannetrartxtall. Nå er ikke jeg japsefan heller. Jeg ville ha valgt M3, uten tvil M3=321hester (etter 97), cab, går FORt (verre enn original Supra), har bra motor/drivverk og seff dritbra veigrep! Dette er for meg lik=perfekt!=):D... Dessuten "klinger" navnet

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår