Gå til innhold

Bil til 400.000, hva ville dere valgt? er i tenkeboksen her...

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke kjøpe en bil som har allt? Mitsubishi 3000Gt Vr4 twinturbo? PA skal selge 2 nå.. Spyder http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1161760 GTen http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1096876

 

Spyder VR4 har 326hk og 420nm orginalt. Har ingen problemer med å holde følge med en Skyline R33 og R34 GTR med like mange hk både fra 0-100km/t og på diverse baner rundt om i europa. Selvom bilen veier mye, så går den utrolig bra. Har kjørt en 92 modell 3000gt vr4, og jeg ble overasket over hvor bra kvalitet det er i de bilene.. er ingen Toyota supra innvendig for å si det sånn.. Ble bygd for å ta opp kampen med Porsche 911 og andre versting (luksus) biler fra europa.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er forskjellige biler den ene rask på bane, den andre fin cruisebil som også fungerer tilfredstillende på bane, men ikke er noen racer. S2000 mangler 1) power 2) lavere vekt for å bli noen rask bil. men hey den er morsom på lik linje med z3, z4 og boxster med små motorer i de respektive

 

speedster veier voldsomme 945KG og er jo ingen direkte konkurent til noen av de egentlig, men slenger du på speedster turbo er z4m, boxster S osv konkurenter på hvor morro man kan ha det på en bane, bmw og porschen tar den jo på komfort og kvalitet på alle andre måter, men tidene er nok ganske like.

 

875kg veier en 2.2, en turbo veier 930.

 

Edit: feil tall

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frontrute på den bilen men mener du kan ta den av. Grunden til at jeg tenkte på den er at den veier vist ca det samme som en lotus du hintet til og det er en 2L motor som får 180-200 hk med lettere mods. Med andrte ord kjører du rævva ta alt av Eliser som rusler rundt på gata.

 

Kremt.. Den tar ikke en Golf engang..

img1106jm4.jpg

 

S2000 kan jo bli kul med litt småfiks. Kult å kjøpe en bil ikke alle andre har også, som du har poengtert (mtp. Supra bl.a).

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva slags smak du har, men jeg er svak for Z4 Roadster og Coupe.. Siden Coupe ikke er lansert og kun har store motorer må vel en pent brukt Z4 2,5 eller 2,2 være ypperlig.. Her er en av de jeg ville ha satset på..

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7976964&sid=3aJloITaf742822&pos=10&tot=18

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8063552&sid=3aJloITaf742822&pos=8&tot=18

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8083676&sid=3aJloITaf742822&pos=2&tot=18

 

Dette her er den aller fineste, sammen med den sorte 2,2`en.. Dog dyrere, men nå spørs det hva selger er villig til å gå ned i pris og om du klarer å skrape sammen noen kroner til..

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7952850&sid=3aJloITaf742822&pos=11&tot=18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe en bil som har allt? Mitsubishi 3000Gt Vr4 twinturbo? PA skal selge 2 nå.. Spyder http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1161760 GTen http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1096876

 

Spyder VR4 har 326hk og 420nm orginalt. Har ingen problemer med å holde følge med en Skyline R33 og R34 GTR med like mange hk både fra 0-100km/t og på diverse baner rundt om i europa. Selvom bilen veier mye, så går den utrolig bra. Har kjørt en 92 modell 3000gt vr4, og jeg ble overasket over hvor bra kvalitet det er i de bilene.. er ingen Toyota supra innvendig for å si det sånn.. Ble bygd for å ta opp kampen med Porsche 911 og andre versting (luksus) biler fra europa.

Hvis en supra er for rung hva tror du en 3000GT er da som veier 200kg mer? :P

(og yter mindre med mer driverks tap)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Honda NSX er en komfortabel luksusbil i forhold til Speedster Turbo. :)

 

Sant det du sier.. Men så synes jeg at NSX er en råere bil enn Speedster Turbo.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er enig i det. Selv om det ser ut som at Speedster Turbo (VX220 Turbo) er 3 tideler raskere rundt banen til Top Gear :P

 

Og hvem bryr seg?

 

Selvfølgelig er den raskere. Det er jo nesten som en trackday-car å regne.

 

Og i Norge er biler så dyre at det egentlig er galskap å kjøpe noe slikt som hverdagsbil. Du har ikke råd til noen dyr bil i tillegg i alle fall.. :)

 

Det er i alle fall min mening, jeg kunne levd meget vel med en Speedster Turbo som helgebil, men jeg antar den vil gjøre deg gal etter en stund med hverdagsbruk.

 

Noe komfort trenger en.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår