Gå til innhold

Nye lykter montert

Ranger emnet

omegab2,5v6

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pepsi: takker!!:)

Evo 500:Takker. Lyset ble bedre ja, men er jo lyst hele tiden her i nord så har ikke fått testet de ordentlig!:) Har ikke montert pære i fjærnlysene enda, ska dra innom en bilrekvisita butikk idag eller t uka å se om dem har noe som passer. Pluggen til pæra er både - og + ilag så må finne en pære som passer. Orginalt er jo + i godset på h1 pæra og jord på pluggen til sokkelen. Det er heller ingen standar infesting til h1 og h4 pærer osv til fjærnlyset. Litt dårlig å forklare, men du ser når du får lyktene dine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H7 er det skal være!Blei konge, men det va jævli trangt å ettermontere lyspærn, spesielt ved batteriet.Altså H1 t nærlys og H7 t fjærnlys:)

Må bare finne en løsning til tåkelysene fremme, passer ikke så godt til de nye lyktene. Noen som vet om det finnes klart glass til disse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket faktisk som de nye lyktene var en anelse mindre en de gammle!

De passet perfekt, verste var å få ut de gammle p.g.a det jævla lyktespyler opplegget.

Tenker litt på justering av lyktene. Det virker som venstre lykt lyser lengre ned enn høyre lykt, men kan virke logisk med tanke på blendig av våre medtraffikanter;) Så det kan jo tenkes at dem er justert fra fabrikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stel bilen opp mot en vegg,(juster deretter) jeg lærte dette og stille lys på skolen med avik og piss og greier.for noen år siden :) men husker ikke nå lengre :(.

venstre og høyre skal ikke ha et avik som er veldig tydligt,

hvilke prob. støtte du på med lyktespylerne?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser vel at de er runde i kanten ;) lyktene altså så nei han trengte ikke det og det lover godt for oss :)!! det var det første jeg så!!hehe

Eg måtte slipe listene mine litt fordi eg kjøpte orginale Hella-lykter til Omega "C" som noen sier.. Omega B fra 2001 modell og oppover... lyktene var spisse i hjørnet inn mot grillen i stedet for runde sånn som de gamle lyktene var..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har orginale vettu :)

ja, selvfølgelig.. kan jo ikke kjøpe billigt tjafs vet du.. hehe:hello:

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider