Gå til innhold

Klistremerke på reg.reim kåpa?

Ranger emnet

Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

Hva betyr alt det som står her?

Hørte noe om at den bokstaven som står for seg selv, helt ytterst til høyre, stod for ettellerannet, men han var ikke sikker. Noen som vet hva det betyr?

IMG_1550.jpg

eneste bilde jeg hadde av lappen.. Det er en K, hva står det for?

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr alt det som står her?

Hørte noe om at den bokstaven som står for seg selv, helt ytterst til høyre, stod for ettellerannet, men han var ikke sikker. Noen som vet hva det betyr?

IMG_1550.jpg

eneste bilde jeg hadde av lappen.. Det er en K, hva står det for?

k?????? det er den stygge k gassern det.

a/k er gasser

e er k.jetronic

f er lh sprut. både 2.2. og 2.4

osv...

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k?????? det er den stygge k gassern det.

a/k er gasser

e er k.jetronic

f er lh sprut. både 2.2. og 2.4

osv...

Info: Det står B200E under der..........

også står det B200K hvis det hadde vært gasser, men neida, sitter LH 2.4 der gitt! :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå ? trudde det var K blokk eg , for underspyling kom jo ikk før i 93 , eg har hatt K på flere 87,88,89 motorer

Syns forsåvidt det hørtes rart ut, når eg så at han skrev b200e, trodde de hadde gitt opp e-motorene før underspylingen kom.. Skrev bare noe eg leste i en annen tråd, gjerne på tide noen som har litt peiling kommer og forklarer :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider