caterpillar Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 AXION@ det har jeg gjort: men ring flere ganger,med noen dagers mellomrom,SÅ SKA DU SE NO RART.....!! INGEN FORSIKKRINGSPREMIE ER LIKENS!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Forskjellen er at banken har lov til å si "Sorry, men deg låner jeg ikke penger" mens IF ikke har lov til å si "Sorry, men deg kan jeg ikke selge en forsikring" toll. ej fekk bra tilbud gjønna el og it med sparebanken1 starta på 30% bonus og styr,8000kr delkasko, sa at dei sko ordne papira å sende dei til meg, men dagen etter på ringte dei å sa at dei ikkje kunne forsikre en slik bil som hadde so mykje heste og var so lett og trime på meg, dei foreslo heller eg sko kjøpe meg en anna bil med 100hk Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ringte gjensidige her om dagen og hørte pris på en Audi S2 på meg. er 22år, hatt forsikring på en bil i snart et år. full kasko, 16k km, 8000 i egenandel. kom på 15.579 kr i året. del kasko kom på 7475 kr. 30% bonus. er jo så absolutt overkommelig! tror jeg skal ringe til if også, bare på gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg er på godfot med gjensidige, har ikke giddet å sjekke pris hos andre enda :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 har hørt en del skrekk historier om IF og annbefaler folk om og unngå dem, det er ett userriøst firma so driver som de vill og driter i kundene.. :puke: IF :puke: Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 har hørt en del skrekk historier om IF og annbefaler folk om og unngå dem, det er ett userriøst firma so driver som de vill og driter i kundene..:puke: IF :puke: Gjensidige er neppe noe særlig bedre :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ring flere ganger til samme selskap å spørr om det samme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ring flere ganger til samme selskap å spørr om det samme! Hva skal jeg spørre om da liksom? :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Bilforsikring er mafia. Den er påtvunget, og tegner du ikke forsikring får du ikke ha skiltene på bilen! Enkelt å greit. If er det mest absurde og lattelige selskapet jeg noen gang har hatt med å gjøre, uten å utdype det videre. Og ja, de vil ikke ha folk under 30 år som kunder. Hvis du ikke skal tegne bolig/livsforsikring. Bilen min står på fattern, og det kommer den til å gjøre til jeg enten er ferdig med skolen eller passerer 23-24. Jeg starter på "0" ja, men shit au. Gjensidige har en ungdomsordning der du på 4. (eller 5.?) året får noe vanvittig avslag på forsikringa (hvis du har kjørt skadefritt). En slags "tilbakebetaling". På fattern koster forsikringa 3300kr pr. år med ansvar, brann og tyveri, 12 000km i Enter forsikring (Har div bolig forsikring der også = billig) I Gjensidige skulle de ha drøyt 7 lapper for tilsvarende. Glad jeg skal bygge om. Så slipper jeg drapsummer som en hvilken som helst M3/M5/325 på samme alder ville fått. Utrolig hvor billig en 318 med 350hk faktisk etter å ha gjort litt research :) Kanskje vi skulle starte vår egen mafia? Forsikringsselskapsdøderane? Bare å lade MP'n og slenge seg i bilen :lol: Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Rart at IF ga meg halve prisen av det Gjensidige tok da..... 19 år gammel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Rart at IF ga meg halve prisen av det Gjensidige tok da.....19 år gammel... Var det første året ditt hos IF? Da får du høyere pris neste år. Forresten, Golf III er vel relativt dyrt å forsikre (ungdomsbil og noe tull). Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 når jeg mener spørr om det samme; så ska du se: alltså: ett stk bil(volvo 240) parkeres i garage,ingen under 25år,alarm,bilen lånes ikke ut,12000km eller no sånt,så da må du huske å spørre om det samme alle gangene....når en å samme bil koster fra 2200 -30000 pr år...SÅ ER DET SVINDEL!!! psst: det mangler ikke en 0 i 2200 å dette var med 75% bonus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Var det første året ditt hos IF? Da får du høyere pris neste år. Forresten, Golf III er vel relativt dyrt å forsikre (ungdomsbil og noe tull). Eirik Hvorfor skal jeg få høyere pris neste år? Høres ikke fornuftig ut i hele tatt :hmmmmmmmmm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Høres ikke fornuftig ut i hele tatt :hmmmmmmmmm: Bingo! Fordi dem kan er vel svaret. Alle vil vel tjene penger? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvorfor skal jeg få høyere pris neste år?Høres ikke fornuftig ut i hele tatt :hmmmmmmmmm: Hva tror du? Det er ikke fornuftig, og det er ikke snilt. Som Moldvarp korrekt sa, money. Er det ditt første år i IF? Da vil du antageligvis få en utrolig høy sum neste år, spesielt siden du kjører Golf III (ungdomsbil). Det er som når man ikke leser det med liten skrift. Ved for eksempel kjøp av mobil som koster 500 og ser fresh ut, woops, 6000 i året ved tegning av abonnement (som selvfølgelig må gjøres, og ikke kan brytes før 12/24 mnd. har gått). IF opererer vel på samme måte, billig første året, større summer neste året. Og forsikring for ungdom har aldri vært billig, enkelt og greit fordi de baserer på statistikk. Selv om du er 23, aldri har bulket så mye som parkeringslist og har en bil få ungdommer kjører, er man i risikogruppen, fordi 18-25 er ferskest med lappen (som oftest) og derfor størst fare i trafikken. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg