Gå til innhold

Startproblemer B20E

Ranger emnet

Freddie-

Anbefalte innlegg

Har en 360 b20e(i) men poster denne her pga lite pågang på 300serie seksjonen. Har oppstått ett merklig problem .. Bilen starter men stopper igjenn like fort, har bytta plugger, har sjekka om det er gnist , fordeler er helt fin, bensinen kommer frem MEN lurer littt på om det kan være bensin pumpa att den evt har fått seg en stukk og gir for lite bensin trykk (?) Har ny pumpe liggende.

Har også tenkt på startsperra, er dette ett problem på desse bilenne? vet jeg var veldig plaga med en audi a4 jeg hadde for en stund tilbake, og dette problemet kan minne meg litt om a4'en...

Evt. noen andre ting som kan lage pøblerier?

LMM?

Startsperre?

Bensinpumpe?

Problemet oppsto når jeg kobla opp kompressor horn og la komp. horn bak batteriet, fløytet ettpar ganger og jeg lurer på om ikke +og- og kom ihop engang inne i bilen uten att dette skal ha noe og si... Har sjekka sikringenne bak batteriet og de var like hele.

Hjelp! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en b200e?

er nå vel ikke noe startspærre på de bilene egentlig.. eller kan vel kalle det startsperre, da hvis du kveler motoren skal bensinpumpen stoppe slik at du må starte den på nytt ved å vri nøkkelen.. dette er også for å forhidre at det sprudet bensin dersom man kolliderer..;)

sjekket relet til bensinpumpen? evt målt om bensinpumpen(e) får strøm?

har ikke vibrert løs noen ledninger?

sjekket gnist på pluggene?

første bilen til dama var en volvo 340 (renault-motor) og den hadde fått brudd på strømmen til coilen, etter at hun og broderen hennes skulle koble en cd-spiller (+ kom borti jord) var bare å trekke en ledning vra tenningen og til coilen så startet den med en gang ;)

dersom en motor får nok/rett mengde bensin og har gninst på pluggene til rett tid skal motoren starte m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider