VolvoR-Sport Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 jeg har en Dynabel BF4501 som jeg driver to stk JBL 1600 med, men det er en høy suse lyd som kommer fra subbene=S hva kan være årsaken? strømkabel og signalkabel ligger på hver sin side av bilen. noe galt med forsterkeren? støy av en eller annen grunn? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Dårlig jording? Eller du kan prøve alufolie rundt signakabelen om det er dynamostøy.. Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 det er ikke dynamostøy, har samme lyden om bare stereon er på og. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Dette lurer jeg også på! Har en svak suselyd selv, nesten ikke hørbar, men utrolig irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 vet det, min er ikke hørbar foran, men når du kommer bak, nå så jævlig=S sinnsykt irriterende egentlig, føler jeg mister "power" av susinga, men det er sikkert bare meg=P Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 mulig at gain er skrudd for høyt på forsterkern.... mulig for dårlig skjærming i signalkabelen. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 du får prøv å bytt sang ;P Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Du kan jo ha fått en mandagsforsterker med enormt mye grunnstøy. Prøv med en annen forsterker og se hva som skjer da. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Tipper det er dårlig jording ute å går her. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hører du cd-spilleren i subben?? Skru gain bra opp på forsterken og prøv å bytte sang eller å spole... Hadde litt trøbbel med dette på min og da da jeg sjekket signalkabelen viste det seg at loddingen hadde falt av... Etter litt lodding og pussing så var de gode som nye... Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg