Gå til innhold

Ble Golf på meg oxo.. :)

Ranger emnet

cyanide

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by HeliosGTI16v

Du kunke tenke deg å selge felga dine? hehe.. dem hadde passa myyye bedre på bilen min trur jeg ;P

heh!:) alt er vel til salgs for rette prisen da.. :D

neida, men hvis du hadde hatt noen greie 15" 5-eikere, såeh..? no lignende av rh cup / enzo cup.. kanskje vi kunne ha bytta?

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Så bra ut til å være lakkert hjemme i garasjen.

Jeg ville ha polert felgkanten da blir den rå veit du ;)

Ja, har vært inne på tanken. Tror jeg skal gjøre det nå som jeg har nye skiver og klosser. Blir kanskje ikke så sinnsykt mye støv på sinnsykt kort tid da..

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Ble imponert jeg cyanide ! :)

Ingenting er som positive folk som gir seg ut på slike "oppgaver", lakking av bil i garasje ;) Så dog ut som at du fikk det veldig bra til!

Bilen ble som ny :)

tja, det ble jo ikke så aller værst.. har aldri lakka noen ting før jeg :D såvidt brukt sprayboks.. :)

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ennå ikke lagt ut noen bilder av interiøret.. Men når dere ser bildene skjønner dere hvorfor :D

Ser ut som et dårlig utedass inni jo..

GTI stoler fra golf 1 foran. GTI baksete. Samme som kimoajajajaj sitt. Momo ratt og hvite skiver..

(nei, ikke lakkert inni dørene) ;)

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider