Gå til innhold

Ble Golf på meg oxo.. :)

Ranger emnet

cyanide

Anbefalte innlegg

Originally posted by hfracing

kult med lys i hele raden syns jeg :) [/b]

Hmm.. Du har sånn tøft som jeg vil ha :) Sjekka litt i dag. Har jo orginalsota baklys. Der ligger det sånn rød plate inni kjørelys og bremselys. Men ikke innerst der tåkelysa er! Ser ut som ryggelys hvis jeg slår på tåkelysa bak :P

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tjo.. Skulle vel ikke være noe galt i det, så fremst at bremselysa funker som normalt. Vet ikke hvor hissige de er på tåkelys og sånt. Men det er jo bare å sette inn sånn dobbeltråd pære der også, så får man jo tåkelys :)

Ingen som sier noe til 240 gutta her oppe som har lys i hele nederste rada..

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke ulovelig det så lenge du har riktig med watt på pærene. Tror ikke politiet sier så mye på om du ikke har tåkelykt bak, men værre med eu kontroll og teknisk :) Har kobla mine bak slik at "plassen" til tåkelyktene lyser hele tiden sammen med de andre kjørelysa bak. bytta til 5w pærer.. Må skjære ut plass til pæra på høgresida.. Så da jeg bremser lyser alle 3. Går an å koble slik at "bremselysplassen" og "tåkelyktplassen" lyser som kjørelys da, og at bremselyset er i midten..

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var ute å loda i dag, så plutselig stopper en stygg gul kassebil litt foran meg.. Også kommer det en mann ut i gul refleksvest. Han jobba for et firma som heter Statens Vegvesen.

Han spurte åssn vindusviskern funka.. Joa, den funker jævla bra sa jeg. Åsså kommenterte han senking, effektanlegg og "brede" felger. haha :D

Jeg dro opp TUV papira.. Siden papira står på tysk, så skjønte ikke han tullingen en dritt.. Så sa han at han måtte få se de papira på et språk som han skjønte. Jeg spurte hvorfor det, og sa at utstyre var kjøpt i norge, men importøren får det vel fra tyskland. "Vi er i Norge nå, så du må ha norske papirer." var svaret jeg fikk :(

Effektanlegget kommenterte han også. Det har jeg egentlig ikkeno papirer på, siden jeg har kjøpt det brukt. Men hadde engelske papirer på et annet anlegg som har stått på bilen før. Dro de opp og viste de til han. Da var alt i orden på eff.anlegget.. Litt av en sau..

Har 43% film på vinduene foran. Det kommenterte han også. Måtte pelle det av, selv om jeg har fått beskjed hos politiet om å legge lysere film på, når jeg hadde 4% foran. "Politiet kan ikke jobben sin ordentlig da. Dette vet vi bedre." sa han.. :D

Men han skrev ingenting om soting på mangellappen, så jeg tror bare jeg lar det være på :)

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur dem e pliktig til å ta i mot papiran fordiom dem e på tysk. Det du kan gjøre e jo da å oversette sjøl, ta med dæ ei tysk ordbok og finn ut lamme de ka som står der..

Eller så kan du bare drite i mangellapp'n. Æ fikk mangellappe på min visker osv osv.. Men, æ orka ikke dra, og de sa nu ingenting på 2-3 mnd..

Bare å veiv ned rutan når du kjøre inn til biltilsynet :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider