Stambo Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Da var vinterhjul på plass å Momo´ene er satt bort for vinteren.... Jeg skulle egentlig ha 15" hadde jeg bestemt meg for, men da det ikke var mulig å finne dekk i dim som passet, så måtte jeg ty til 14". Da blei det 185/55-14 Bridgestone Blizzak dekk, og 6x14" Artec Cup ET33 felger. Resultatet ser du her: Blir bedre bildeuppdate når vinteren virkelig har slått til, å snøen har ankommet. Helt greit fornøyd med resultatet. Bremsene fyller hvartfall felgen bra, da det er ca 3mm klaring til kaliperen.... ;) Hva tycks? :) Mvh :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nå ligger FK justerbart på hylla og venter på varmere vær.. Og monterte nettopp svarte In-Pro LED baklykter... Bare for å ha oppdatert denna litt.... Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Liker bilen din, fine bilder :) Men du, har du da noen røde baklykter til salgs? Jeg er vertfall veldig interessert om du vil selge dem... Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Liker bilen din, fine bilder :) Men du, har du da noen røde baklykter til salgs? Jeg er vertfall veldig interessert om du vil selge dem... Tja.. Først må jeg se om jeg skal beholde LED lyktene... De blei kjøpt litt på impuls, så.. hehe.. Regner med at de blir, men må se det ann litt først, i tilfelle jeg heller vil sette på de røde igjen.. :) Men sier ifra jeg vettu.. ;) bilde av baklykter: Btw, sorry at bilen ikke er nyvasket, men kjører til og fra Moss om dagen, så er vanskelig å holde den nyvasket til enhver tid når døm salter så inni helvette..! :angry: :deng Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hehe, kjenner til problemet :) Men fin den du, husk å ta kontakt om de skal selges! Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Får legge ut et par vinterbilder da... siden det blei lovet tidligere i posten... :) syns felgene kler bilen bra jeg...... :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Nydelig bil !! Har selv en polo 6n2 , vurderer noen små mods, er ikke mye som skal til!! Fortsett jobbinga! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Takker.. Poloene blir fort fine med de rette mods´a ja.. ;) Blir nok litt forandringer på denna her også, så fort snøen å vinteren takker for seg... da blir det justerbart skudd lavt, tona ruter og ny senkestripe. for å nevne noe.... ;) er også endel som jeg vil holde for meg selv litt til.... :titties: Btw; senkesettet som sitter på bilen er brått tilsalgs. Maxtrack, 40/35mm. Grei senk uten bakoverheng. Kan leveres så fort jeg får bytta til justerbare. :thumb Edit; Leppa blir nok kanskje også tilsalgs mot vårlige tider... Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Da er justerbart montert og sommerhjul på plass.. :) Og har blitt stoppet så må på visning, og da blir senkesett og felger skrevet inn i vognkortet.. Men nok prat. her er bilder :titties: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Meget pen bil! Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Pent! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Takker.. :) Det gjorde sinnsykt mye å bli kvitt mellomrommet mellom hjul og bue... :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Ble grym med kattapulisator da... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Jo, den blei skikkelig grom med katalysatoren... Men er jo visning i morgen så nå er bilen 100% lovlig.... :rules: Så i morgen kveld skal bilen ned til jorda igjen! og får vel mekke litt eksos så vi får litt gromlyd igjen også etterhvert... :D Da er jo bilen godkjent med senking og felger alt så... :asshole: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Veldig fin bil du har Stambo;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg