Gå til innhold

Stambo´s 6N2.. :)

Ranger emnet

Stambo

Anbefalte innlegg

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal ha 3000,-. Det er med TÜV og justeringsnøkler. Det er Type FK Automotive og modell AK. (også kalt edition noen steder tror jeg?) Det senker 30-65mm med TÜV, men slepper nok greit ned til 80mm bak og 100mm foran. Personlig vil jeg ikke anbefale å senke så mye om du har hjul som passer akkurat, da det ikke er dønn stivt. Men til 60mm senk er det fint og veldig komfertabelt og kjøre med :)

Noe mer du lurer på? :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

vært å prøvekjørt en tur nå :) Virker greit : rolleyes Litt "bouncy" men det er vel bumpstops´a som slår inn :p

Brå slenge inn et par bilder da... Men senken er ikke justert, bare justerte på gefylen før jeg satte det på og der står det nå. Litt så som så mobilbilder, bilen er møkete og ene skiltpæra er gåen men :o

DSC00381.jpg

DSC00384.jpg

DSC00388.jpg

Tycks? : smil :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var utrolig tøff den bilen din, man har mange muligheter på de der ja:)

Har du xenon i tåkelysa?

Skal straks montere xenon i nærlys og tåkelys på en lik bil, noen som vet om dette er en kronglete jobb på disse?

Og strekke normale ledninger til anlegg, noen gode råd?

Må f.eks torpedovegg borres eller er det noe åpning der?

Hilsen Øystein :)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har xenon i nær, full og tåkelys ;) Tåkelysa er enkel match å få til.. ser det mens en holder på.. Jeg byttet lykter foran når jeg byttet til xenon nærlys. Kjøpte org xenonlykter for å få linse, fordi det sprer lyset på en riktig måte, og fordi xenon i stor reflektor ser Jævli ut!

Jeg har 50mm2 strøm til stereo, og det er trangt å legge.. fant et hull i torpedo´n men måtte borre det opp for å få igjennnom kabelen.

Noen her som har 2000/2001 Polo 6N2 uten senk som kunne tatt ett mål fra senter hjul/felg og til toppen av hjulbuen foran og bak?? :) Hadde vært råknæsjt!

Mvh :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider