cubic Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Nja, får se, hehe. Ingen hastverk enda :) Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 hva skal du ha for senkesettet da? hva er "specsa" Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg skal ha 3000,-. Det er med TÜV og justeringsnøkler. Det er Type FK Automotive og modell AK. (også kalt edition noen steder tror jeg?) Det senker 30-65mm med TÜV, men slepper nok greit ned til 80mm bak og 100mm foran. Personlig vil jeg ikke anbefale å senke så mye om du har hjul som passer akkurat, da det ikke er dønn stivt. Men til 60mm senk er det fint og veldig komfertabelt og kjøre med :) Noe mer du lurer på? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 :D Da var første demper byttet og første sommerhjul satt på! Tok 40 min å bytte :P Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vackrah Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Og det kan man si ble GRISETØFT! ;-D Glder meg til å se bilen på Onsdag, jeg! ;D Siter - Fan of Stambo's 6N2 (H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JP Racing Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hei. rå tøff polo du har Stambo. Lurer på ossen hekkspoiler du har? og hvor du har kjøpt den? Trur du den passer på Polo 6n? Siter 96mod Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Takker! :) Det er en Lumma Tuning spoiler. :) Vet ikke om du får den til 6N også, er forskjell på lukene mener jeg! Sjekk QualityAutoimport :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 vært å prøvekjørt en tur nå :) Virker greit : rolleyes Litt "bouncy" men det er vel bumpstops´a som slår inn :p Brå slenge inn et par bilder da... Men senken er ikke justert, bare justerte på gefylen før jeg satte det på og der står det nå. Litt så som så mobilbilder, bilen er møkete og ene skiltpæra er gåen men :o Tycks? : smil : Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Ser utrolig rått ut ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 siinnsykt fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Takker for det gutter ;) Har skrudd den ned 1cm til foran og nå :) mulig jeg tar en til også? :) også har snøen kommet fram igjen da :yak: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Den var utrolig tøff den bilen din, man har mange muligheter på de der ja:) Har du xenon i tåkelysa? Skal straks montere xenon i nærlys og tåkelys på en lik bil, noen som vet om dette er en kronglete jobb på disse? Og strekke normale ledninger til anlegg, noen gode råd? Må f.eks torpedovegg borres eller er det noe åpning der? Hilsen Øystein :) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Ja jeg har xenon i nær, full og tåkelys ;) Tåkelysa er enkel match å få til.. ser det mens en holder på.. Jeg byttet lykter foran når jeg byttet til xenon nærlys. Kjøpte org xenonlykter for å få linse, fordi det sprer lyset på en riktig måte, og fordi xenon i stor reflektor ser Jævli ut! Jeg har 50mm2 strøm til stereo, og det er trangt å legge.. fant et hull i torpedo´n men måtte borre det opp for å få igjennnom kabelen. Noen her som har 2000/2001 Polo 6N2 uten senk som kunne tatt ett mål fra senter hjul/felg og til toppen av hjulbuen foran og bak?? :) Hadde vært råknæsjt! Mvh :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 var ute akkurat og målte litt.. og er sånn ca 35cm fra senter til hjulbuen foran og bak Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Okei, takk skal du ha :) Da er det bare å regne ut ca hvor mye min er senket :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg