Stambo Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 takk for det :) I dag har jeg henta bilen etter et lite verkstedopphold. Har fått hivi i Powerflex foringer og tatt forstillingskontroll :) Også har jeg vært å fått tilpasset og sveiset ferdig nytt innsugsrør i syrefast :) Takket være G_Yog :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Jeg får vel update litt for meg selv igjen jeg vel... Jommen kom det ikke pakke til meg i dag gett! :D 2stk filter i størrelsen Polo. : haha : Her er stålfilteret provemontert på innsugsrøret Og etter litt justering og trixing så var det jammen i meg på plass også gett! (Må bare beklage for møkete motorrom. Det er PRI å vaske nedi der!) Blei jo ikke seende så værst ut da :) Var akkurat på kusehåret for å si det sånn! : rolleyes Og lyden blei merkbar bedre! :D Mere sugelyd og mere visling! Og når den slepper i filteret så så hører en skikkelig god forskjell siden lyden slår i stårøret mye mere markant enn i plastrøret : rock : Også en liten (og dårlig) mobilfilm for å illustrere lyden. Hører det ikke så godt her, men får ett visst inntrykk. :) Jeg er fornøyd hvartfall :) Kommer en mystisk pakke til en dag strax, så da kan det hende det blir litt mer også ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 må si jeg er imponert over hvor feit bil du har.. du gir meg virkelig masse inspirasjon til lupon:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Takk for det du :) Artig å høre ;) Er ikke såå mange innpå her så :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Har brå trekt opp litt folie og greier på noen interiørdeler siste uka; linjene er ikke så ujavne som det ser ut som, det er lyset som gjør det.. :) Også liten ny modd på grillen; :) Synd detta blei bra egentlig, men blei ikke 100%, så er egentlig mest for å teste :) Får slenge på en ny film, med litt bedre grunnarbeid hvis jeg skal ha det sånn. :) Også var ute å tok en aldri så liten photosession i går, og var jo litt heldig med et par bilder :) Så får en håpe at det er noen som har en interesse for å se noen bilder :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Bilder er alltid bonus:) Btw, meget pen Polo! Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Takk for det du ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Bilen har fått "vaktkatt" :P : haha : Opp og flæshe motorrommet en tur..; Cross Polo vs Cross Polo ; Og sånn bilen står nå ; Nypolert. Tatt tak og panser og bakluke med AG Paint Renevator og polert alt med AG Super Resin Polish, og et lag Extra Gloss Protection over det igjen. Vinduer polert med Car Class Polish. Felgene tatt med Super Resin :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Husker ikke om jeg har sagt det før, men skader vel ikke å si det igjen. Svært pen Polo du har! :) hvor mye ga du for røret til powerfilteret? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Takk for det! :) Innsugsrøret lagte G_Yog her på forumet for meg. Custom lagde det i bilen. Smått trangt, for å si det sånn :p Men han har laga flere til 1.4 bensin tidligere, så du får sende han en pm ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Da har det skjedd litt her igjen.. Fint med ferie ;) Har ikke fått gjort det ferdig enda, men har da fått gjort mye i dag! Fornøyd til å være første gangen jeg tar i et sveisapparat! Flere bilder kommer når jeg er ferdig ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Nice! Blir jo bare penere og penere denna bilen.. Hva slags type endestusser skal du ha da? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Kan jo gjette ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Kan jo gjette ;) Ja ikke sant! Vil det si at du ikke har noe liggende klart og at jeg skal bestemme? Ovale typer av DTM type? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hehe, jeg har liggende ;) så du får nok ikke bestemme :p Men er nesten da. Blir oval, men ikke DTM. DTM funker dårlig på dieseln! :lol: hehe.. luka blir helsvart på bare få km.. Been there, don that! ;) :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg