Stambo Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Bakdemperne mine var gåene når jeg byttet til justerbart etter 8-10måneder med senkefjærer... men spørs også på hvor mye de er gått sikkert.. jeg hadde 40-35, da var bilen rett. 40-40 er jeg redd vil gi litt heng bak.. :( Jeg ga 3500 for Supersport, kjøpte det i tyskland :) Men det er jo klart, et dyrere, f.eks KW eller noe til 6-7k er jo bedre, men spørs jo hva en har bruk for :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindbøl Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ja okey :) oh greit å vite, så den ikke henger som du sier. Hm, var jo ikke ille pris for det settet nei :) jeg har jo egentlig ikke bruk for noe veldig gromt, men er go' biln, så vil den skal være skikkelig, bare ikke så stor lommebok, men det er jo ikke værre enn å spare litt :) Siter - 1998 VW PASSAT 5VT x 2001 VW POLO 6N2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 noen bilder for å teste kamera på nye telefon :) G900.. Nyvasket: Ut på tur, aldri sur :D :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpolo6n2 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Bakdemperne mine var gåene når jeg byttet til justerbart etter 8-10måneder med senkefjærer... men spørs også på hvor mye de er gått sikkert.. jeg hadde 40-35, da var bilen rett. 40-40 er jeg redd vil gi litt heng bak.. :( Jeg ga 3500 for Supersport, kjøpte det i tyskland :) Men det er jo klart, et dyrere, f.eks KW eller noe til 6-7k er jo bedre, men spørs jo hva en har bruk for :) Dere MÅ kjøpe H&R, DA DETTE ER GATEGODKJENT=) sJEKK UT http://www.brems.no Siter vw polo 6n2 2001 http://www.brakes.no http://www.brems.no http://www.radiovolum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Ingen som MÅ kjøpe H&R... Alt som er TÜV godkjent er kan godkjennes i norge.. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 har et par spørsmål her.. Hvor kobla du til turbotrykksmålern? hvor dro du vakumslangen inn i bilen? og hvor kjøpte du a-stolpe holderen til turbotrykksmåleren? og hvordan åpent filter bruker du? og hvordan er det montere det på luftmengdemåleren? og hvor kjøpte du det? merkbar lydforskjell?(turbosus hehe) hadde vært rått om du kunne hjulpet meg med det, hadde spart meg for mye tid :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Er det samme a-stolpe på 6n og 6n2? Jeg kjøpte min holder på BSBildeler, kom på en uke og kostet ikke mange hundrelappene :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 rad3on: Turbotrykksmåleren har jeg koblet inn på en nippel jeg satte inn på den siste silikon bendet mellom trykkrøret og innsuget :) Mest riktig trykk der :) Vakumslangen dro jeg sammen med +kablen til stereo, gjennom torpedon rett midt foran førerplassen. der var det et hull :) A-stolpe holder fikk jeg ikke tak i så kjøpte holder til subaru impreza og moddet den. Bruker den ikke lenger, så hvis du er intresert er det muligheter ;) Bruker heller ikke måleren, så legger bare å slenger den også. :) Jeg har også et Green-filter-kit liggende, som jeg har brukt på min. funker helt suverent, bare og skru rett på LMM :) Jeg har byttet til syrefast innsugsrør og stålfilter på min nå :) Med filter får du litt mere brom, spesielt på motorbrems, og du vil høre den slippe litt i filteret ved giring etc :) Ikke veldig mye, men den slipper jo :D kan få kjøpt det å hvis du vil! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Bilen blei forresten EU-godkjent i dag :) Så da går det et par år igjen! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ja det er vel ikke noe sær regler for modda polo hva angår "eu kontrol".. så ja, det er 2 år til neste gang du må ta den kontrollen.. Gratulerer med vel overstått! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Ja her har det vært stille en stund ser jeg! har ikke skjedd så mye, men noe har da foregått.. Fått på nye pedaler, R32 fra Golf 4, Solbrilleholder fra Golf 4, har ny propp til bakruta og litt småtterier :) Har også tatt fram sommerhjula! har ikke lagt om, siden det er service på mandag, og jeg ikke leverer den med 17"sa. Så de blir montert til uka! :) Har jo såklart klargjort felgene, så de er tatt fram, vasket, og polert med AG Super Resin polish, AG Extra Gloss Protection og fått et lag med AG HD wax på toppen :) Så noen bilder! Også et av solbrilleholderen :) Ikke noe bilde av pedalene, siden det var vanskelig å få til et bra pga det ble litt dårlig lys inne i garasjen. tar senere :) Blei veldig fornøyd med felgene! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket valley Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 hvor har du kjøp felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 De kjøpte jeg på den lokale dekksjappa :) Heter Mangles Driver, men ser ut til at de har gått ut av felgprogrammet til Martins nå.. Så har jeg fått hjulene på! :D:D:D Måtte jo også vaske i annledningen, så blei ren og pen :) Lavprofil? :) Har ikke senket den til sommersenk enda, pga telehiv etc, men om en par uker eller noe, da skal den ned igjen :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 rå bil!!! digger polo... vurderer å kjøpe en slik til dama.. hu digger polo hun også så da blir det vel så hun må få viljen sin da:P hehe...tenker på å kjøpe rundt 2000mod. vist ikke så kjøper jeg meg ny bil å hun tar over boran:P hehe... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Takk for det! :) nettopp vært på en liten qruisings, og da blei det jo bilder :) Deilig med knallvær! i morgen går turen til Hvaler, kanskje det blir noen snaps defrfra også ;) Begynner å bli klar fpr å senke den igjen også, men tror jeg venter til jeg har fått gjort om festene til stabstaget. Nesten synd og senke den også, for nå er den en drøm å kjøre! Heelt Nydelig! : rock : Men får jeg senket stabstaget kan jeg nok beholde endel av komforten somtidig som jeg skrur den den. 2cm ned er målet :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg