lindbøl Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 hmm.. suurt :P noen timer og ikke minst lønninger som har forsvunnet i denna tenker jeg. meeen det kan vel også bane vei for et nytt lite prosjekt ;) Siter - 1998 VW PASSAT 5VT x 2001 VW POLO 6N2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mongstaen Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hvor kjøper du styling, og deler til bilen? Utrolig flott bil du har! Siter Mongstaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 hmm.. suurt :P noen timer og ikke minst lønninger som har forsvunnet i denna tenker jeg. meeen det kan vel også bane vei for et nytt lite prosjekt ;) hehe, ja, kan vel si det. er jo også litt spesielt siden det er første bilen. menmen :) har vurdert å legge den for salg siden i sommer, men ikke "klart" enda, siden jeg egentlig ikke vil selge den heller :p Det har gått med en goood del penger og timer ja. kan en trygt si :) Men sånn er det å ha en hobby. Jada, har MANGE planer som framtidige biler, så litt spesielt skal det da bli ;) Hvor kjøper du styling, og deler til bilen? Utrolig flott bil du har! Takk for det! :) Jeg kjøper stort sett på nettet, det jeg kjøper :) let rundt ;) BS bildeler har mye snadder, meeen de kan være frykteig trege med å sende noen ganger. :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 lenge siden det har skjedd noe her ja! ikke at det har skjedd stort heller :) men satte jo på vinterhjula her for noen uker siden.. samme som i fjor, så ingenting som ikke er vist før. har ikke fått rota meg til å ta noen bilder heller enda. men kjørte en liten tur her om dagen, og siden det er vinter hadde det jo kommet litt snø. Ca hele 3-4cm. resultat ser dere her; Og det var fra hovedveien til gården, som er ca 300 meter.... blir spennende når det kommer mere snø. hehe :partyon: Og btw; God jul ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 DA har jeg surra meg til å ta noen bilder. samme lokasjon som ofte tidligere, men kjørte ikke lenger enn 30 meter og stod fast 3 ganger på veien :tannløs::thumb Seaten til bror er også med på noen bilder :) Får jo et visst inntrykk affal da :) Noen som vil ha dieselpurka mi? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sid15 Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 er det H7- eller H4- paerer du har paa taakelysene dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 h7 ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Finn.no :shake Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ny pris nå... :/ Ingen som vil ha en av norges kanskje feteste poloer i sommer? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mongstaen Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Er veldig interessert.. Men ser dårlig ut med penger foreløpig.. Siter Mongstaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 synd, for det er mye fet bil for pengene her nå.. :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Se hva som dukket opp i solskinnet i dag :) :) Har ikke satt de på, og blir nok ikke før i uka, eller mot helga, for det er for mye telehiv her enda :o Også er det greit om saltet blir skylt bort før en bytter også :) Ang. salg har jeg ikke gjort så mye mere tiltak for å få den solgt enda, og har nå bestemt meg for å ikke skal gjøre det heller før den er senka igjen, og sommerhjula er montert :) Blir en heeelt annen bil med de på, så får kose meg litt med de først. Men når det er sagt, så har planene kommet et godt stykke på vei på neste bil alt så venter nok ikke for lenge heller. Er det noen som er veeeldig interesert så er jeg også åpen for bud :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 lekkert! ;) ja gleder meg selv som en unge til å få på sommerfelgene! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Bare å få på de vel Ronny? snøen har vel regnet bort nå? :p (btw, kommer bort til Bergen i Mai igjen ;) ) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Summer mode; Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg