Gå til innhold

Stambo´s 6N2.. :)

Ranger emnet

Stambo

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må dra en liten offtopic her.

Ser du har 1,4 TDI 75hk. Drar dette bra?

Skal kanskje kjøpe meg en 2007 Polo TDI 1,4 med 70hk (155nm vel og merke).

Er 2 uker til jeg skal prøvekjøre den, så hvis du kunne svare meg på dette så hadde det vært krem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns ikke det drar så værst til å være org disse motora jeg :) Klart, du merker nok de 40Nm mindre, men finnes jo chip til den å ;) Min er chippet, og syns da den er sprek nok :) er et godt drag over et greit register :)

Topic; Btw så er bilen nå levert til lakkering, så når den kommer tilbake er det styling og delvis cleaning ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Får oppdatere litt her også da. har nå fått bilen tilbake fra lakk og har cleana vekk lister rundt om, ny leppe foran, nye øyelokk, clean tanklokk, sideskjørt og ny leppe bak. den bak er ikke montert enda siden den må lekkers litt mer på.

noen bilder:

DSC00024.jpg

DSC00028.jpg

DSC00032.jpg

PB040013.jpg

Skal bli ny eksos bak, og skal ha inn nye xenonpærer i fullysa. må bare få de. da kommer øyelokk etc på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil : )

Du får slenge på en melding hvis det er noen Polo-treff omkring i Sør-Norge no sted rett over nyttår eller mot sommern. Så får jeg kanskje tatt en titt på kjærra med egne øyne ^^ Jeg har bestilt bilen min nå, så får den rett over nyttår. Må nesten møte opp med egen Polo hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

God jul til alle ja.

Lenge siden update her nå, men har ikke skjedd så mye siden sist heller. Potte er på, men har ikke fått tatt bilde. Det blei ikke en på hver side (nå før vintern hvartfall), da det var altfor trangt. Så bruker bare den en potta, så den andre er til salgs! ;)

Har også litt annet å selge, som lakkerte lister rundt om til polo 6n2 og øyelokk. Lakkert i sølvrefleks (eller hva den heter. fargen min :p).

får komme med noen bilder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å få opp en aldri så liten update igjen :)

Begynner med noen bilder, like greit;

DSC00123.jpg

DSC00124.jpg

Her med eksosen på plass :)

DSC00125.jpg

DSC00126.jpg

Ellers har det skjedd lite. Har fått lagt om til vinterstuket etter at jeg subba å la meg på moder jord, så Riegerleppa sprakk opp. Da bytta jeg like gjerne til den gamle. : dum : Eksosen er også sveiset, blei bare en nå, inntil videre, da det var for trangt, men har flere planer over vinteren ;)

Driver også å ser etter nye felger til året, og har en Heftig diskusjon/krangel med meg selv om hvilken farge jeg skal velge... Har hatt svarte (Momo´a) 2 sessonger nå, så lurer litt på å gå over til sølvfarget felger. Blank kant blir det uansett..

Sølv er lissom så "rent og pent" og så stilig, også er lissom sølv bil med svarte hjul "brukt" lissom. Sølv ser også større ut : rolleyes

Svart er og blir jo bare tøft. hehe.. Hva mener dere? : klø :

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Du syns vel det brosj? ;) Veel, det blir også sølvfarget felger.. Dekk er bestilt og betalt, så trenger bare felga nå. Vet hva jeg skal ha, og det blir rimlig åpent, så nå må jeg pusse opp brems/nav innafor felga :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i dag ;) Så da var det montert aerovisker på Bonrath´en : smil :

Før:

DSC00157.jpg

Og etterpå:

DSC00160.jpg

Bedre bilde skal tas, også er bilen møkkete... : gråter : Men er nå montert da hvartfall : smil :

Btw; Potte selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider