Stambo Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Må dra en liten offtopic her. Ser du har 1,4 TDI 75hk. Drar dette bra? Skal kanskje kjøpe meg en 2007 Polo TDI 1,4 med 70hk (155nm vel og merke). Er 2 uker til jeg skal prøvekjøre den, så hvis du kunne svare meg på dette så hadde det vært krem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ja, syns ikke det drar så værst til å være org disse motora jeg :) Klart, du merker nok de 40Nm mindre, men finnes jo chip til den å ;) Min er chippet, og syns da den er sprek nok :) er et godt drag over et greit register :) Topic; Btw så er bilen nå levert til lakkering, så når den kommer tilbake er det styling og delvis cleaning ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Får oppdatere litt her også da. har nå fått bilen tilbake fra lakk og har cleana vekk lister rundt om, ny leppe foran, nye øyelokk, clean tanklokk, sideskjørt og ny leppe bak. den bak er ikke montert enda siden den må lekkers litt mer på. noen bilder: Skal bli ny eksos bak, og skal ha inn nye xenonpærer i fullysa. må bare få de. da kommer øyelokk etc på. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 det ble kanonbra! Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Nydelig bil : ) Du får slenge på en melding hvis det er noen Polo-treff omkring i Sør-Norge no sted rett over nyttår eller mot sommern. Så får jeg kanskje tatt en titt på kjærra med egne øyne ^^ Jeg har bestilt bilen min nå, så får den rett over nyttår. Må nesten møte opp med egen Polo hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Dæven den ble bra nå saasmats! Får ta meg en tur og observere en dag... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Kom en aldri så liten pakke i posten i dag ;) :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vackrah Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Deilige bilen til kjæresten (H) Elsker dge ;* Siter - Fan of Stambo's 6N2 (H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vackrah Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 God Jul, kjære Siter - Fan of Stambo's 6N2 (H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 God jul til alle ja. Lenge siden update her nå, men har ikke skjedd så mye siden sist heller. Potte er på, men har ikke fått tatt bilde. Det blei ikke en på hver side (nå før vintern hvartfall), da det var altfor trangt. Så bruker bare den en potta, så den andre er til salgs! ;) Har også litt annet å selge, som lakkerte lister rundt om til polo 6n2 og øyelokk. Lakkert i sølvrefleks (eller hva den heter. fargen min :p). får komme med noen bilder snart :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 På tide å få opp en aldri så liten update igjen :) Begynner med noen bilder, like greit; Her med eksosen på plass :) Ellers har det skjedd lite. Har fått lagt om til vinterstuket etter at jeg subba å la meg på moder jord, så Riegerleppa sprakk opp. Da bytta jeg like gjerne til den gamle. : dum : Eksosen er også sveiset, blei bare en nå, inntil videre, da det var for trangt, men har flere planer over vinteren ;) Driver også å ser etter nye felger til året, og har en Heftig diskusjon/krangel med meg selv om hvilken farge jeg skal velge... Har hatt svarte (Momo´a) 2 sessonger nå, så lurer litt på å gå over til sølvfarget felger. Blank kant blir det uansett.. Sølv er lissom så "rent og pent" og så stilig, også er lissom sølv bil med svarte hjul "brukt" lissom. Sølv ser også større ut : rolleyes Svart er og blir jo bare tøft. hehe.. Hva mener dere? : klø : Mvh Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Jeg synes sølvfargede høres kanon ut ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Du syns vel det brosj? ;) Veel, det blir også sølvfarget felger.. Dekk er bestilt og betalt, så trenger bare felga nå. Vet hva jeg skal ha, og det blir rimlig åpent, så nå må jeg pusse opp brems/nav innafor felga :rolleyes: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Fikk pakke i dag ;) Så da var det montert aerovisker på Bonrath´en : smil : Før: Og etterpå: Bedre bilde skal tas, også er bilen møkkete... : gråter : Men er nå montert da hvartfall : smil : Btw; Potte selges Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg