Alex-Vento Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Legg nu ut noen bilder av bilstereoen deres hvis dere har:) Så vi får se hvordan andre vento eiere har gjort d... Kan også skrive litt om planan fremover!!:) Kance dere får idea fra andre.. Kom igjenn, sleng inn noen bilder her..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Har ikke bilder, men kan alltids forklare litt... Hovedenhet er en Pioneer DEH-5730MP, en spiller som har alt jeg trenger. Videre har jeg et Macrom M2S.60 komponentsett framme, her har jeg lagt bassen i dørene, og diskanten oppå dashen (rimelig midlertidig). Delefiltrene er stappet ned der hvor de gamle diskantene lå. Bak på hattehylla har jeg to GoldStein 4-veis 6x9 som jeg gav ca 250 kr for på nettet, disse spiller utrolig bra til den prisen! Alt drives altså av hovedenheten, og jeg har heller ingen basskasse. Synes likevel det er fin lyd i bilen, jeg spiller for meg selv, ikke andre :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Sant nåkk d.. Vurdere du basskasse å sånt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ikke i øyeblikket. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ikke i øyeblikket. Ka d står i? Money? tid? D som bruke å være en stopper får dette..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Står vel egentlig i at eg ikke vil ha basskasse enda, blir trøtt av å høre på sånt i lengden ;) Forsterker kunne eg godt hatt, her står det vel mest på tid. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Står vel egentlig i at eg ikke vil ha basskasse enda, blir trøtt av å høre på sånt i lengden ;) Forsterker kunne eg godt hatt, her står det vel mest på tid. Ok..:) Shønne ka du mene.. Men man treng ikke en monster av en bass heller, greit å ha en sub elle 2 får å få en fyldi lyd i bilen..:) Men stereo tar tid..:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Tydelivis bare en Vento eier her som vil fortelle oss om sin stereo!!:( Jaja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Tydelivis bare en Vento eier her som vil fortelle oss om sin stereo!!:(Jaja.. gå på jesse sin tråd om annlegget sitt..da e heilrått. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 gleder meg til å legge inn bilde her! skal kjøpe vento imorra, og putte i det gamle anlegget fra polo'n. spilte 135,5db i den Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Tøøft..:) Høres bra ut. Vi samla anelgg i en astra, spilte 148.9 dB, nesten ny norges rekord i Street C;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Kan slenge ut noen bilder av anlegget jeg hadde i min Vento. Det jeg hadde av utstyr var følgende: Pioneer spiller DEH-P9400MP VDO Dayton frontsett Rockford Punch 500S forsterker Rockford Punch 200.4 forsterker Rockford Punch HE 12" Sub Rockford 6,5" coaxial i hatthylla American Legacey 1.0farad kondensator 2stk. Første ett bilde av bilen 93. mod Så noen bilder av hvordan det så ut i bagasjerommet. Til slutt ett par bilder av hvordan det så ut bak seteryggen Det ene bilde er før bakplaten ble trukket om med sort trekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hvor har dere jordingspunktet? Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 jeg tredde kabelen bakom og under der hvor bagasjelåsen går inni(vet ikke hva det heter). Bytta ut skruen med en bolt med mutter, så jeg fikk festa den! funker bra det.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg