Gå til innhold

problem autronic..

Ranger emnet

JimRune

Anbefalte innlegg

en kompis har kobla (husker fæn ikke om det er smc eller sm 4) men der sa de på vs at det var halgiver både oppe og nede da hjernen ikke fikk med seg at bilen kjinna, så sa han næ faen..skrudde opp, og det var magnet, bytta på ledningene, og starta på første forsøk..

(er forresten en 3.7l e34 M5motor med _bare_ 318 hk, men det fine er at de kommer ved 3.000rpm..skal ikke påstå at jeg hadde valgt det samme da, men rått med bunndrag uansett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har du koblet giveren?

Mener det er jord på nr1, signal på nr2 og strøm på nr3

Funker som faen på SMC ihvertfall

stemmer det. har prøvd å koble jord på to måter; den ene gangen sammen med de andre giverne (signaljord) og den andre gangen sammen på jordingen på skjerma-kabelen. ingen forskjell uansett. på stikker nr 3 skal det være strøm (Ubat), mens på autronic sender den bare ut +8v. har også prøvd å koble både batterispenning og +8v, men ingen forskjell der heller. har tenkt mye på om det kan være programmeringsfeil i styreenhet, så jeg får nytt oppsett på programmet fra Forzaa performance idag. hvis ikke det hjelper, står jeg nok fast...

dere som kjører autronic i volvoene deres; får dere turtelleren i instrumentet til å fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt problem!!! har fått konfigurert ecu'en sånn passe nå, og problemet mitt med kamakselgiveren er iorden! men nå når bilen er i gang, får jeg opp feilkode på svinghjulsgiveren. motoren går ujevnt, mistenninger. feilkoden indikerer på "extra puls crank". kan denne feilen komme av at jeg bruker dobbelmasse svinghjulet? er det noen som vet hvor store forskjeller det er på tennene mellom dobbelmasse svinghjulet og 850 svinghjulet? lurte på om det kunne gjøre noen forskjell hvis jeg byttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider