Gå til innhold

Hvorfor Har Ikke Bilforum Ett Forum Om Alt Om Bil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på det .Sånn som nå har jeg lyst til å fortelle alle att Jonus har kjørt fort som faen på Mantorp idag. Han har kjørt 9.57/258km.t snakk om syk Audi 90. Jeg vet ikke om jeg for nevne andre bilforum men Zatsy.com har jo ett forum som heter Allment. altså alt mulig om bil (en bil du har sett,hørt om andre bil ting. Dere har mange forum men ikke en sånn (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(en bil du har sett,hørt om andre bil ting. Dere har mange forum men ikke en sånn (tror jeg)

En bil du har sett = Carspottings, ganske langt oppe (nr 3 fra toppen tror jeg) under "Andre forum".

Hørt om andre bilting: Annet bilrelatert, nr 4 fra bunnen under "Andre forum". Annet bilrelatert het tidligere Off Topic, men det ble for mye som ikke var bilrelatert der..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår