Gå til innhold

bytte av effektanlegg

Ranger emnet

THovland

Anbefalte innlegg

prisen på et komplett avhenger av hvilken størrelse du skal ha.2,5-3 toms anlegg går for 4-6000 .satt på den største bakpotta eg kunne finne i bil-butikken i går,lyden ble bra den,så hvis det er kun lyden du vil ha holder det med bare å bytte ut bakpotta.

96 volvo 940 lt

89 volvo 740 gl

88 volvo 740 tic

87 volvo 740 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen på et komplett avhenger av hvilken størrelse du skal ha.2,5-3 toms anlegg går for 4-6000 .satt på den største bakpotta eg kunne finne i bil-butikken i går,lyden ble bra den,så hvis det er kun lyden du vil ha holder det med bare å bytte ut bakpotta.

Okei! så jeg for et komplett anlegg for rundt 5-6 tusen asså? å ikke bare bak potta da? hvor mye kostet di da?

Se på dette! er det hele anlegge ? elle bare bak potta?

http://www.simco.no/Default.asp?Manuf=2&Model=15&Motor=119&ProdFinder=Remus&PFManuf=2&PFModell=15&PFMotor=119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med bare lyden?? Er du ikke ute etter noe ekstra effekt?? Ser jo rimelig teit ut med STOR potte på en LAT bil, sånnt er det allerede alt for mye av.... Men hvis du har planer om å trimme litt, så kan jo et komplett eksosanlegg hjelpe... jeg betalte foresten 2600kr for koplett 2,5" anlegg for 2 år siden, hos Svendsen eksos, ferdig montert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo tak i noen rør og bøyer, samt potte på Torshov, så hvis du sveiser selv er det en smal og billig sak. Skal du ha et komplett kvalitetsanlegg fra manifold og bakover, koster det fort nærmere 10.000,- De fleste effektanleggspakker er såkalte 'cat-backs' (fra katalysator og bakover) og de får du for ca. 5000,-

- Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway -

2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil)

1994 BMW E36 M3 (bruksbil)

1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo tak i noen rør og bøyer, samt potte på Torshov, så hvis du sveiser selv er det en smal og billig sak. Skal du ha et komplett kvalitetsanlegg fra manifold og bakover, koster det fort nærmere 10.000,- De fleste effektanleggspakker er såkalte 'cat-backs' (fra katalysator og bakover) og de får du for ca. 5000,-

Okei! da tror jeg jeg går for en et sånn cat- backs. trenger ikke noe mer en det tror jeg! Noen som anbefaler noen? plasser de selger dette??

Hadde vært fint me noen tips:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! da tror jeg jeg går for en et sånn cat- backs. trenger ikke noe mer en det tror jeg! Noen som anbefaler noen? plasser de selger dette??

Hadde vært fint me noen tips:D

Du har jo mange kjente merker som bl.a. Remus, Sebring, Supersprint, Ferrita, Simons, Mongoose, Magnex, Borla, Scorpion, Eisenmann, Bastuck, Cobra, Peco, HKS, GReddy, Apexi, Blitz, Jetex, Milltek, Janspeed, JT, BSR, Savage, Raka Rör, DNX, Powerflow, Piper, Laser, Tiger, Vega +++ alt ettersom hva slags bilmerke du har.

Hos Autopower.no får du Supersprint, BSR, Mongoose, Ferrita, Eisenmann, Remus, JT og Simons. Ellers er det mange lokale bilrekvisitaforhandlere som fører de største merkene som Supersprint, Simons, Remus og Sebring.

- Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway -

2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil)

1994 BMW E36 M3 (bruksbil)

1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider