Gå til innhold

trikse og mikse med retur og isv

Ranger emnet


KloA

Anbefalte innlegg

tjohei, tenkte jeg skulle se hva jeg fikk til med å fjerne returen og la den blåse fritt, samt putte på dobbeltfilter (eller blende) på laderen, så jeg har lett gjennom gamle tråder om slikt her, men fant ingen som hadde fine bilder som funka.. noen som har et bilde,gjerne med piler og greier så jeg kan dobbeltsjekke ? =)

 

edit : det jeg lurte mest på er hva jeg skal gjøre med isv'en og veivhusutblåset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, ja, stemmer, husker å ha lest det nå, men klarte ikke å finne det. tror det var midt i acoupe sin tråd, og den er .. rimelig lang, takk =)

 

har det mye å si om man blokker inntaket på laderen kontra å putte på et filter der?

 

og, har det noe å si at laderen ikke får oljedamp lengre ? mener jeg leste en plass at oljedampen smører litt inni der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda en gåte i mine øyne, men etter det jeg fant ut på The Corrado Forum så halverer det levetiden på G-laderen hvis du fjerner oljedampen. Høres ganske drastisk ut, men når man ser både Polo Classic og de på forumet bruker den så kalte Teflon sprayen etterpå så begynner man jo å lure.

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda en gåte i mine øyne, men etter det jeg fant ut på The Corrado Forum så halverer det levetiden på G-laderen hvis du fjerner oljedampen.

 

 

Jeg synes det høres ut som bullshit

 

 

Jeg har kjørt flere år med dobble innsug på laderen

 

Grunnen til at du ikke vil ha dampen inn i laderen, er at oljen i praksis gjør bensin oktanene lavere.(olje antenner dårligere enn bensin)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som bullshit

 

 

Jeg har kjørt flere år med dobble innsug på laderen

 

Grunnen til at du ikke vil ha dampen inn i laderen, er at oljen i praksis gjør bensin oktanene lavere.(olje antenner dårligere enn bensin)

 

Ja det høres litt rart ut at det har så mye med levetiden og gjøre. Men kan du ta en hånd på hjerte å si at det svekker ikke levetiden på laderen? da stoler jeg på deg:)

 

Catch tank får du overalt

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår