KloA Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 tjohei, tenkte jeg skulle se hva jeg fikk til med å fjerne returen og la den blåse fritt, samt putte på dobbeltfilter (eller blende) på laderen, så jeg har lett gjennom gamle tråder om slikt her, men fant ingen som hadde fine bilder som funka.. noen som har et bilde,gjerne med piler og greier så jeg kan dobbeltsjekke ? =) edit : det jeg lurte mest på er hva jeg skal gjøre med isv'en og veivhusutblåset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Tror jeg har skrevet før at du setter filter på ISV og leder oljen(dampen) fra toppdeksel inn i catchtank....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ah, ja, stemmer, husker å ha lest det nå, men klarte ikke å finne det. tror det var midt i acoupe sin tråd, og den er .. rimelig lang, takk =) har det mye å si om man blokker inntaket på laderen kontra å putte på et filter der? og, har det noe å si at laderen ikke får oljedamp lengre ? mener jeg leste en plass at oljedampen smører litt inni der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det er enda en gåte i mine øyne, men etter det jeg fant ut på The Corrado Forum så halverer det levetiden på G-laderen hvis du fjerner oljedampen. Høres ganske drastisk ut, men når man ser både Polo Classic og de på forumet bruker den så kalte Teflon sprayen etterpå så begynner man jo å lure. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 det jeg og har hørt, derfor jeg fisker etter svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 På den jeg hadde kom det ikke noe oljedamp ut så jeg satte bare på filter på denne også. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 da har jeg konkludert at mine maskinerings/sveise-egenskaper ikke er gode nok til å lage egen catch-tank , hvem selger i norge ? skulle hatt tak i før den 24. da jeg hadde tenkt å kjøre harstad -> trondheim da og gjerne skulle hatt alt i orden først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 kom til å tenke på noe.. hva om man kobler ventilasjonen på røret som går til evt. ekstra filter sånn at det går i laderen uansett? vil det ha noen negativ effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Det er enda en gåte i mine øyne, men etter det jeg fant ut på The Corrado Forum så halverer det levetiden på G-laderen hvis du fjerner oljedampen. Jeg synes det høres ut som bullshit Jeg har kjørt flere år med dobble innsug på laderen Grunnen til at du ikke vil ha dampen inn i laderen, er at oljen i praksis gjør bensin oktanene lavere.(olje antenner dårligere enn bensin) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg synes det høres ut som bullshit Jeg har kjørt flere år med dobble innsug på laderen Grunnen til at du ikke vil ha dampen inn i laderen, er at oljen i praksis gjør bensin oktanene lavere.(olje antenner dårligere enn bensin) Ja det høres litt rart ut at det har så mye med levetiden og gjøre. Men kan du ta en hånd på hjerte å si at det svekker ikke levetiden på laderen? da stoler jeg på deg:) Catch tank får du overalt Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg