Gå til innhold

450hk@8000 rpm

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da tar du en Corvete ZR1 motor og reduserer slaglengden med ei 305 veiv, Tilpass støtstengene så du får noe høyere en orginal komp. Finn en kam som passer til volumet og turtallsoppsettet dit.

Så er det bare å montere hedders og en programerbar hjerne.

Kan vl vere greit med een grundig balansering av bunpartiet og, men da tror jeg du skulle vere de jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du en Corvete ZR1 motor og reduserer slaglengden med ei 305 veiv, Tilpass støtstengene så du får noe høyere en orginal komp. Finn en kam som passer til volumet og turtallsoppsettet dit.

Så er det bare å montere hedders og en programerbar hjerne.

Kan vl vere greit med een grundig balansering av bunpartiet og, men da tror jeg du skulle vere de jeg:)

 

Ikke for å være dust, men må bare spørre om forslaget ditt var seriøst ment eller om du fleipa?

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ordne det på mandag. Brutter har med digcamen på ferie:)

Tror ikke noe på meg?

 

Er det noen magisk grense med 8000 rpm?

Visst du bygger en amerikansk motor som skal varve 8000 rpm, står det i fare for at den tar ut en del mer en 450 hk, så da kanskje Ryengs forslag er bedre :)

 

Regner bare med at en såpass dyr motor skal monters i en bil som er ganske heftig oppsatt med alt fra bremser/understell/drivverk og karroseri.

 

...men visst du virkelig har finansene klar til et slikt motorkjøp og det er nært forestående, så kan jo dette vere ganske interessant

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være dust, men må bare spørre om forslaget ditt var seriøst ment eller om du fleipa?

 

Svert forenkla, men forsåvidt seriøst nokk (dersom vi sier det er lengden på rådepinnen og ikke støtstanga som skal endres)

 

ZR1 motoren er jo hel alu, og tar du ned slaget i den så blir den langt mer turtallsvillig.

Er vel også godt mulig at du må bytte litt ventilfjærer også for å ungå flyt(hveit ikke hva de klarer orginalt jeg, men tviler vel på 8000)

 

Er jo en helt vanlig måte å få hissige motorer på det.

Er ikke altid man må stroke oppover for å lage ett råskinn, kommer jo an på hva det skal brukes til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår