Ferrari Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Sett sammen en 450hk helalu V8 som varver 8000 rpm:) Motoren skal ha datasprut, ikke forgasser altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Sett sammen en 450hk helalu V8 som varver 8000 rpm:) Motoren skal ha datasprut, ikke forgasser altså Fordi at? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Skal muligens bygge en slik motor. Så har jeg morro ta og se hva dere mener er ålreit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Få se bilder av bilen den skal i først... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Få se bilder av bilen den skal i først... Skal ordne det på mandag. Brutter har med digcamen på ferie:) Tror ikke noe på meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har tro på at du vil bygge motor, men at du VIL ha en som varver høyt bare pga at det er rå lyd synns jeg ikke noe om. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har tro på at du vil bygge motor, men at du VIL ha en som varver høyt bare pga at det er rå lyd synns jeg ikke noe om. Hehe, får bli din sak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 EDIT: Jeg krangler. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giljar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Da tar du en Corvete ZR1 motor og reduserer slaglengden med ei 305 veiv, Tilpass støtstengene så du får noe høyere en orginal komp. Finn en kam som passer til volumet og turtallsoppsettet dit. Så er det bare å montere hedders og en programerbar hjerne. Kan vl vere greit med een grundig balansering av bunpartiet og, men da tror jeg du skulle vere de jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Da tar du en Corvete ZR1 motor og reduserer slaglengden med ei 305 veiv, Tilpass støtstengene så du får noe høyere en orginal komp. Finn en kam som passer til volumet og turtallsoppsettet dit. Så er det bare å montere hedders og en programerbar hjerne. Kan vl vere greit med een grundig balansering av bunpartiet og, men da tror jeg du skulle vere de jeg:) Ikke for å være dust, men må bare spørre om forslaget ditt var seriøst ment eller om du fleipa? Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Tilpass støtstengene så du får noe høyere en orginal komp. Øke kompen ved å tilpasse støtstengene, kan du komme å vise meg ppå toåtten(2.8) min? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Skal ordne det på mandag. Brutter har med digcamen på ferie:)Tror ikke noe på meg? Er det noen magisk grense med 8000 rpm? Visst du bygger en amerikansk motor som skal varve 8000 rpm, står det i fare for at den tar ut en del mer en 450 hk, så da kanskje Ryengs forslag er bedre :) Regner bare med at en såpass dyr motor skal monters i en bil som er ganske heftig oppsatt med alt fra bremser/understell/drivverk og karroseri. ...men visst du virkelig har finansene klar til et slikt motorkjøp og det er nært forestående, så kan jo dette vere ganske interessant Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giljar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Øke kompen ved å tilpasse støtstengene, kan du komme å vise meg ppå toåtten(2.8) min? Hihi NEI Sorry mente rådepinnene!!:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hihi NEI Sorry mente rådepinnene!!:win Vel da kan du få komme å tilpasse rådepinnen mine så jeg får litt høyere comp. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giljar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ikke for å være dust, men må bare spørre om forslaget ditt var seriøst ment eller om du fleipa? Svert forenkla, men forsåvidt seriøst nokk (dersom vi sier det er lengden på rådepinnen og ikke støtstanga som skal endres) ZR1 motoren er jo hel alu, og tar du ned slaget i den så blir den langt mer turtallsvillig. Er vel også godt mulig at du må bytte litt ventilfjærer også for å ungå flyt(hveit ikke hva de klarer orginalt jeg, men tviler vel på 8000) Er jo en helt vanlig måte å få hissige motorer på det. Er ikke altid man må stroke oppover for å lage ett råskinn, kommer jo an på hva det skal brukes til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.