Dr_BASS Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Som et eksempel. På min s4 byttet jeg turbo, chip, map sensor,dyser, åpent luftfilter, eksos. Da hadde jeg godt over 300hk, målte s4`n til 5,4sek på 0-100 og det var en avant på over 1800kg. Toppa lett 280kmt også. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 S4:thumb Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Civic mot S4? Trenger du virkelig og la andre folk svare på dette? Audien for faen! Du skal ha kjørecomfort, størrelse, en real cruisebil med masse power, nydelig lyd og et heftig drag. Og siden det er en stv, så har du jo tenkt framover i tid og vært veldig fornuftig bla bla bla alt sånt :P Civic? Hva i guds navn er det mot en s4? Ingen verdens ting.. Liten småbil med fwd.. wiiiihuuuu :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Går itte ann å sammenligne disse to bilene engang! Jeg personlig er itte det minste lille sekund i tvil, hadde selvfølgelig valgt S4! Stor praktisk bil med 4wd som kommer fram overalt på vintern, mye power og itte minst lyd og utseende er noe av det peneste jeg vet om fra det årstallet! Kjøp deg S4 du! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg får tilbake gamle jobben min nå happyhappy og skal i den forbindelse snart gå til innkjøp av en bedre bil enn den skrothaugen av en E30 jeg kjører rundt i nå. Har litt lyst på en heftig Honda Civic, så hadde jeg en prat med "svigerfar" her om dagen og han mente jeg skulle tenke fremover og litt mer praktisk enn en liten riskoker.. så da tenkte jeg Audi S4 :). Budsjettet på ny bil blir ver 100-150.000,- Men siden jeg da ikke har slik peiling på bil.. Så lurer jeg på hva dere mener.. fordeler og ulemper med de 2 og slik? fortsatt i tvil?? :iconsm audi s4/s6 me turbofemmar, manuell, svart skinn, alt utstyr å senking me fete felga å litt soting++ :thumb ta godt vare på den byt alle slitedela å selg den te meg om to år :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 fortsatt i tvil?? :iconsm audi s4/s6 me turbofemmar, manuell, svart skinn, alt utstyr å senking me fete felga å litt soting++ :thumb ta godt vare på den byt alle slitedela å selg den te meg om to år :tannløs Hehe.. nei vil nok ikke si jeg fortsatt er i tvil ;). Takk for masse bra inlegg og slik her..:). Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 tror neppe disse bilene går ann å sammenligne nei! men var det meninga å sammenligne de da? det er jo to vidt forskjellige biler! kommer helt an på hva trådstarter er ute etter! Vil han ha en gateracer, som ER og SER ut som en gateracer, så kjøp en Civic med VTEC! Vil han ha en komfortabel bil, som drar godt, går fort og har kvalitet, så kjøp en Audi! s2-s4-s6. Og etter hva jeg har fått med meg i denne tråden så var trådstarter ikke ute etter en gateracer, men en praktisk bil som drar godt, OG som kan godt brukes selv om vi tenker et par år fremover i tid med unger osv. (les IKKE S2) Sååååååå min mening er GO for the NAZI panser! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hvorfor ikke S2? Fåes i Avant de også veit du. Med tanke på familie osv. altså. Uansett, dette skulle egentlig ikke være noe å velge imellom. Såklart går du for S4/S6/S2 kontra en "stakkarslig" Civic:): (sett i forhold). Mitt tips er å prøve både en Civic og S4 (2.2TQ), så finner du fort ut hva som er riktig i denne sammenhengen her. Velger du Civic'en etter du har prøvd begge bilene, så må det nesten være no galt med deg:op: (eller S4'en du har prøvd). Komfort og draget i bilen kommer garantert til å overraske deg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Folk virker rimelig samstemte her.. Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 min stemme går uten tvil til audi Om du kjøper S4 eller S6 har ikke så alt for mye å bety ut ifra det jeg har skjønt, du er ute etter en bil som er god å kjøre, fin å se på, går bra og er praktisk. (kort oppsummert) Slik som jeg har skjønt det, har S6 litt mer potensiale enn S4 i bremser og understell bl.a, men ettersom du sannsynligvis ikke har noen store planer om å trimme dette til det revner, kjøre i 200km/t kronisk eller bruke denne som en streetracer så vil jeg tøre å anbefale en S4 til deg. (Du har en automatisk fartssperre på 120, så du trenger ikke overdim. bremser) hehe. Kan vel egentlig sammenligne s4 med a4 og s6 med a6 (som et eksempel på størrelse f.ex) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 min stemme går uten tvil til audi Om du kjøper S4 eller S6 har ikke så alt for mye å bety ut ifra det jeg har skjønt, du er ute etter en bil som er god å kjøre, fin å se på, går bra og er praktisk. (kort oppsummert) Slik som jeg har skjønt det, har S6 litt mer potensiale enn S4 i bremser og understell bl.a, men ettersom du sannsynligvis ikke har noen store planer om å trimme dette til det revner, kjøre i 200km/t kronisk eller bruke denne som en streetracer så vil jeg tøre å anbefale en S4 til deg. (Du har en automatisk fartssperre på 120, så du trenger ikke overdim. bremser) hehe. Kan vel egentlig sammenligne s4 med a4 og s6 med a6 (som et eksempel på størrelse f.ex) Har S4 automatisk fartssperre på 120 km/t??! Trudde det var 250 jeg. JEg ville ha sammenlignet S4 med 100 og S6 med A6 jeg, synes det blir riktigere. ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Bare å vurdere Audi (Auda) eller Honda (Ris) er jo skandale.. Kjørte jo lett ifra enn S4 2.2 Quattro når jeg hadde BMW 325i. Og det var på en lang, flat strekning.. Kjøp deg en 5'er BMW du! Oppfinneren av kjøreglede! Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Lol.. jeg har aldri blitt frakjørt av en bmw eller mb for å si det slik, og det med en stock 2,2 vtec motor på 185 hk. Mange som har prøvd seg dog. Skal man ha en bmw som går, så er det M3, M5 eller noe turbomekk. Klart det er mer power i en S4 med turbo. Men de er dessverre UBRUKELIG på bane med quattro. Er sikker på at civic typeR vil lett ta en S4 på en svingete bane. 2.2 motoren i audi er jo kjent for turbolagg fra helvette og bilene sliter med oppheng som går i oppløsning, mye deler som må byttes, dyre deler. Er en grunn til at de bilene faller som en stein i pris. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Lol.. jeg har aldri blitt frakjørt av en bmw eller mb for å si det slik, og det med en stock 2,2 vtec motor på 185 hk. Mange som har prøvd seg dog. Hallo? Sammenligner du MB med BMW ? Og, det spørs selvfølgelig på sjåføren da. Aldri kappkjørt mot en Honda, men så har jeg ikke yppet til kapping når jeg har sett en heller. Det går helst sakte med de. :thumb Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Skal vi slutte å kaste dritt etter hverandres bilvalg og komme tilbake til tema? Forøvrig, av ren nysjerrighet, vil en 325i kjøre fra en 2.2 S4 rett frem? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg