Shane Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kan vel egentlig sammenligne s4 med a4 og s6 med a6 (som et eksempel på størrelse f.ex) Dette er jo helt feil med tanke på årgangen. S4 ble hetende S6 når navnene ble endret fra 80/100/200 til A4/A6/A8. En S4 (C4) har A6 størrelse. Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 jeg ville valgt audien. Bare styr unna S2 avant og RS2 i den prisklassen der. Du bør du velge femmer da 4.2 har problemer med oljeforbruk og noe annet småtteri. Du får nok en S4 du blir fornøyd med i den prisklassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Du bør du velge femmer da 4.2 har problemer med oljeforbruk Og bensinforbruk :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Vil ikke påstå at 2.2T bruker lite bensin. Men så har jeg ikke kjørt 4.2 så jeg får sammenlignet heller. Om du bruker 2.2T'en så er den langt ifra billig å kjøre med. Har erfaring fra en Sverigetur med meg som sjåfør. Noe som resulterte i at vi kun fikk kjøpt en 20-pakning med røyk hver:op: Men alikevel den morsomste og beste turen jeg har hatt til Sverige:): Og muligens den kjappeste. Alt i alt, så er S4 en utrolig morsom bil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg