PeteR33 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Spotta den syke skylinen som har vært snakk om her inne tidligere... ved 19:00-20:00 tia i dag ved bowlingen i horten.. på vei for og hente dattra mi.. like før jeg dreit i henne og kjørte bort for og kikke nærmere.. er ikke det en ganske spess type skyline? Var på bowlinga i den tidsperioden på lørdag 5. august ja, men 6. august var jeg fyllesjuk så bilkjøring var det siste jeg tenkte på. :) Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Var på bowlinga i den tidsperioden på lørdag 5. august ja, men 6. august varjeg fyllesjuk så bilkjøring var det siste jeg tenkte på. :) var det da enn vis forsete-passasjer var ubruklig full så tidlig på ettermiddagen..heheh? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg