Stone Island Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Tror jeg møtte "nickeline" fra forumet her i sin Lamborghini Murcielago på Økern lørdag kveld, kan det stemme? Siter - Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway - 2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil) 1994 BMW E36 M3 (bruksbil) 1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Tror jeg møtte "nickeline" fra forumet her i sin Lamborghini Murcielago på Økern lørdag kveld, kan det stemme? jeg vet dessverre ikke om du møtte hu lørdags kveld.. orange? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Tror jeg møtte "nickeline" fra forumet her i sin Lamborghini Murcielago på Økern lørdag kveld, kan det stemme? Jepp det kan det vettu, jeg så henne og. Hvis du så en mørk Mercedes (E-klasse) som tauet en svart Mini av den gamle typen så satt jeg i Mercedesen. :) For jeg var på Økern når hu kjørte :p Så henne tidligere i dag også, rundt Sandvika mener jeg, E18. Artig at hun bruker den så ofte, sikkert "lave" driftskostnader og det står jo litt respekt av det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stone Island Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jepp det kan det vettu, jeg så henne og. Hvis du så en mørk Mercedes (E-klasse) som tauet en svart Mini av den gamle typen så satt jeg i Mercedesen. :) For jeg var på Økern når hu kjørte :p Så henne tidligere i dag også, rundt Sandvika mener jeg, E18. Artig at hun bruker den så ofte, sikkert "lave" driftskostnader og det står jo litt respekt av det da. MB E-klasse og Mini? :wonder Jeg tror nok Murcielagoen tok litt av oppmerksomheten i så fall ;) Jeg var på vei mot Carl Berner og møtte "nickeline" i den smale passasjen under brua etter Økernkrysset. Siter - Porsche Club Norge & BMW Car Club Norway - 2001 Porsche 996 Turbo (sheriffbil) 1994 BMW E36 M3 (bruksbil) 1993 Toyota Corolla XLi (husmorbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Bilder bilder blider :D Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 MB E-klasse og Mini? :wonder Jeg tror nok Murcielagoen tok litt av oppmerksomheten i så fall ;) Hehe jeg tviler ikke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickeline Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Tror jeg møtte "nickeline" fra forumet her i sin Lamborghini Murcielago på Økern lørdag kveld, kan det stemme? Det stemmer det vet du :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg