volvopiah Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 har fått tak i ei supersprint bakpotte til golfen min, lurer på om det er samme rørdim på orginal, og på supersprinten? Potta ser slik ut... golfen min er en 1.8forgasser CL modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det blir jo litt vanskelig å svare på siden du ikke oppgir dimensjonen på Supersprintpotta. Om den ikke er lik, så finnes det alltids overganger du får kjøpt på Torshov bla. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Min supersprint passet rett på 1.8i eksosen min. Det kan selvsagt variere fra potte til potte... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg