Gå til innhold

vw 16v T tråden!

Ranger emnet


ulfern

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har og bygget en motor.. prosjektet står litt stille nå, men gjenopptas snart.. grunnmotoren er ferdig bygd..

 

audi ABK blokk 2,0 liter med 83mm smidde overbore stempler fra JE.

16v topp som er frst og polert i kanalene.

digifant og 440ccm dyser.

g60 toppakning og originale topplokksbolter.. skal bli morsomt å starte det opp og se om ei god stund..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..ingen som har en med 3-350 gamp?

skal jo være mulig da..hmmm

 

16v motor blå skrift så er org 129hk

 

 

 

veldig variabelt du... skrifta på innsuget har svært lite med saken og gjøre :)

 

 

Motorkode derimot :) den kan stoles på

 

 

Motoren mitt har blå skrift på innsuget, det er en KR på 139drita fulle ponnyer

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig variabelt du... skrifta på innsuget har svært lite med saken og gjøre :)

 

 

Motorkode derimot :) den kan stoles på

 

 

Motoren mitt har blå skrift på innsuget, det er en KR på 139drita fulle ponnyer

 

 

drita fulle ponny`er...hehee...!flott....

trodde det var forskjellen jeg..men da skal jeg holde kjeft hereter før jeg er 100% sikker..,men lærer av feil å...hehee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man over 450-500 hk da er s2 stempler og rådene for spett...etter det jeg har hørt da..!

hva er så den store flotte forskjellen på rs2 og s2 innsuget?

er det spjellet eller hva?

 

Det stemmer kanskje på Audi 5'er, så del på 5 og gang med 4. Vanlig å oppgradere stempler/råder på 380-400 hk hos Audifolket

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med din a ulfern?

 

 

motoren er vel snart ferdig den fikk studsa i forige uke.. så setter på toppen kommende uke vill jeg tro.. da er det ikk langt fra oppstart.. litt usikker på dysene igjen da.. turboen er vel god for 500.. så 400 burde vel vera oppnåelig ville jeg tro.. vill ha den til å gå godt, jevnt og lenge.. med mest mulig krutt selvfølgelig.. er egentlig ikke ute etter å tyne til mest antall ganmp.. må ha det litt moro uten att det smeller i ny og ne.. ;)

 

uten om det.. er det mest kaross arbeid om dagen.. bredding og digr luftintak her og der.. :D:D

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man over 450-500 hk da er s2 stempler og rådene for spett...etter det jeg har hørt da..!

hva er så den store flotte forskjellen på rs2 og s2 innsuget?

er det spjellet eller hva?

 

 

ingen betydelig forskjell på s2 og rs2 innsuget.. uten om porsche logoen..

 

forskjellen på s2/rs2 innsug og s4/s6 innsug er flowen.. sett bort i fra utseende.. bedre flow i s2 og rs2 innsugene..

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår