Knut Inge Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har kjøpt med ein b230ft motor. Og han eg kjøpte den av har bygd den om slik att fordelaren er framme. Men den er litt ødlagt. Så det eg tengte på er om eg berre kan ta den av. Eller blir det noke ødlagt neri motoren då? Også berre tette eg igjen det hole som blir det og montere fordelaren der den skal sitte orginalt. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Den fordeleren blir vel drevet av oljepumpeakslingen.. Er bare å skru ut, og slå inn en frostplugg det :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg