Nsr160 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Glassfiber trekker vann? Hmm må få kameraten min til å ta båten ut av sjøen :tannløs: Hvilket volum trenger du, og hvordan ser kassen ut. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 hørt om topcoat? skal du absolutt fylle vann i den, legg på topcoat(gelcoat f.eks.) eller legg oppi en søppelsekk eller lignende.. og nei glassfiber tar ikke skade av å bli våt en gang over kort tid så lenge du får ALT vann ut igjen og får tørket konstruksjonen skikkelig, problemet er det at som regel så blir ikke en glassfiberkonstruksjon helt uten luftbobler og der kan det samle seg vann som over tid ødelegger glassfiberen. spesielt i skjøten mellom tre og glassfiber! og til dere som argumenterer for at glassfiber tåler vann, snakk med f.eks. windy eller andre båtprodusenter.. jeg har jobbet med dette og når jeg pusser ned en båt før jeg maler på bunnstoffet skal jeg ikke klare å se en eneste svart flekk(glassfiber uten topcoat) under båten.. ser jeg det må båten behandles med gelcoat igjen før jeg kan male den! hvis ikke råtner den! veldig enkelt.. og forresten, er det noen som har tatt på en glassfiberbåt som bunnen er råtnet på? er ikke akkurat noe problem å se at den beveger seg når en blåser på den, tenk hva som skjer med det trykket en subwoofer lager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Jeg skal ikke si imot deg der. Men ærlig talt, det høres ut som en har ødelagt en kasse. Med at det kommer vann på den. Egentlig, om jeg skal tilbake til topic. Så synes jeg det er rart å bygge en asymetrisk kasse. Uten å vite volum og mål på forhånd. Legge masse arbeid ned i den, for så å ikke få plass til høytaler elementet Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg