Gå til innhold

Mitt lille wannabe prosjekt. (til salgs send pm)

Ranger emnet

turbo240

Anbefalte innlegg

ja er det.. :) Har litt mer planer med min og har litt lyst på annen farge litt mere svart.. rød blir så fort matt :( ikke bra polering hele tiden.. :P

Volvo 945 tic 1996 / Nissan Navara 2006

Volvo 760 GLE Tic 1984 [X] / Volvo 240 GLE 1986 [X]

Volvo 745 TDI [X] Volvo 740 Tic 1987[X]

Volvo 240 GLE 1989 [X] Volvo 240 Tic 1988[X]

Volvo 940 1993 [X] Volvo 240 1985 [X] Volvo 240 1987 [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

3 stk på kort tid? jeg kjørte med min på trykksiden i 3mnd eller noe, før lokket spratt av.. Så limte jeg på lokket igjen og satt den på sugesiden, funker fint enda den.. Bare rensa den innvendig med bremserens før jeg satt den på igjen.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den første var heilt ny til om med..Men ble jo garanti sak :)

Tråden som røk på 2 av di.

Og den siste klikka no heilt ivertfall.. for når jeg starta gjekk den bare noen sekund så stoppa den igjen.. og når jeg kobla den fra starta den fint og gjekk..hehe :P

Men kan no spraye inni noe rense greie å se om det sjer noe spennende med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var heldig der ja :) har ikke betalt en dritt for det så. fikk motorn, det var et rådelager som var gått. så da er veiva og nr1 råden ikke noe å ha.

HPIM0392.jpg

HPIM0391.jpg

HPIM0393.jpg

var litt kjipern.

hadde ikke planer om å selge dem, beklager. mye hadde du gitt hvis jeg skulle ha solgt det da?

Du får jo borra råder og da! Går vk1 arbeidsmaskiner (landbruks mekk) og vi leverte inn 2 råder til borring her om dagen! (det går ikke med råder som er "brukket" fra hverandre! (men med sånne såm de du har der går det!)

Men det er klart det får ei grense på hvor mye de kan borres og hvor mye over dim. du får på lager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jaja, så var det på tide med litt oppdatering!

Har omsider rasa 230et dritt blokka mi.. ble lei og ville selge bilen pga at jeg ikke har alverdens med tid og penga. Og det hagla med tlf og sms helt til jeg fant ut at jeg ikke ville selge likevel :p

Så 230ft/fk eller helst b23et blokk ønskes kjøpt.

Har ei 96mod ft blokk på hånd som var rådebank som hadde oppstått pga dårlig billig shell olje. Men var vist kun og skifte råde lager. Er det noe og tørre og kjøpe for rundt 1000,- ca?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider