Gå til innhold

Mitt lille wannabe prosjekt. (til salgs send pm)

Ranger emnet

turbo240

Anbefalte innlegg

er det forskjellen??? hehhee

viktigste forskjellen er vel at b23et er den sterkeste bunndelen av rødblokkene og har smidde stempel og heftige råder og smidd veiv! veiva er ikke billet veiv da seff. den smidd ut av et stykke støypgods. og den er desverre ikke balansert.

b230et er vel som alle vet den svakeste bunndelen.

burde gå greit å få b23et til å funke med F-nett.

Hehe, vi er klar over det men spørsmåle var om det var noen store forskjeller utvendig.

Blir kjekt med bånndel som tåler litt ja! :)

Er det M-råde i b23et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Der har det vært høyt forbrenningstrykk ute og gått. Ser ut som blokka har en sprekk som fortsetter oppover i sylinderløpet også. Pælm blokka er mitt råd. Riktignok er det fullt mulig å ta ut litt gods nederst i sylinderløpet, men da bør det gjøres på en kontrollert måte og med avrundede kanter:

tdiblokk_18.jpg

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
hvorfor skal du selge?

hvordan gikk det med B23et`n du sku bytte mot?

Hadde gleda meg til å bygge på ny motor med b23et bånndel!

Men alt går i dass nå når jeg ska flytte å må kjøpe alt mulig styr til leiligheten :\

Og så snubbla jeg over et kjempe tilbud på en vento 94mod tdk for kun 12000,- pga den ikke ble eu ok. Jeg har sveisa, passa å lakka litt i 8-10t å nå kan jeg få 30000,- om jeg selger den. Men velger å beholde den til jeg har spart opp penger til et nytt prosjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider