Gå til innhold

Mitt lille wannabe prosjekt. (til salgs send pm)

Ranger emnet

turbo240

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bsbildeler.no har billige sportseter... 2000kr stykket for de som ser litt vettige ut.. Står ikke noe merke på dem tror jeg, hvis det gjør det står det X-racing eller noe.. Sikkert ikke noe dårligere enn noe annet...

Ble bra dette, du har gjort det samme som meg omtrent.. Gjort alt selv, bare at jeg er utdanna elektriker, hehe... Lakken min ble ikke like bra siden jeg stod "där hemma i garageuppfarten" og spruta på...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bsbildeler.no har billige sportseter... 2000kr stykket for de som ser litt vettige ut.. Står ikke noe merke på dem tror jeg, hvis det gjør det står det X-racing eller noe.. Sikkert ikke noe dårligere enn noe annet...

Ble bra dette, du har gjort det samme som meg omtrent.. Gjort alt selv, bare at jeg er utdanna elektriker, hehe... Lakken min ble ikke like bra siden jeg stod "där hemma i garageuppfarten" og spruta på...

hehe, takkar, skulle gjerne vert eletrikker når eg byggde om til injection :p

men fekk no da te en dag etter masse ??/("¤(! hehe

men takk for tipse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gundersenmotosport.no har jo noen greie Sparco seter til rundt 2000,- stk.

eiker.com har også noen ganske tøffe som også koster rundt 2000,- stk.

Ellers så vil jeg bare gratulere deg med godt utført arbeid! Bilen ble utrolig fin!!(og enda finere hvis du setter på en original svart volvogrill;))

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gundersenmotosport.no har jo noen greie Sparco seter til rundt 2000,- stk.

eiker.com har også noen ganske tøffe som også koster rundt 2000,- stk.

Ellers så vil jeg bare gratulere deg med godt utført arbeid! Bilen ble utrolig fin!!(og enda finere hvis du setter på en original svart volvogrill;))

hehe, takk takk.. får se når eg får neste lønning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Er du intresert i å selge turbo gasser "kittet" ditt? (insug og ALT? eller kun gasseren da:P)

Ang. sports seter så har de noen fine og gode stoler på http://www.danmobility.se, fin pris også!

blir jo det samma som http://www.mobilsentrum.no

sikkert bare at det er svensk og heiter noe anna der:D

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt at denne bilen er dritfin! har kun sett raskt gjennom tråden din,og jeg lurer på hva slags lakk det er brukt på de blålakkerte motordetaljene?

takk takk! :)

fant en fin blå metallic lakk.. men husker ikke farge kode i farta :\

ska se om jeg finner den en dag.. så ska jeg legge koden ut på sida en plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider