johnivar88 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hei. Jeg lurer på hva folket mener er kule baklykter evt en veldig god erstatter for en Nissan Primera sedan. har lyst å modde litt på bakluka mi og har lyst på noen kule lykter!:) har modda min egen bakfanger sånn at den ser hissig ut og vil ha noen lykter som kanskje står i stil... plz kom med innslag!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 få se bilde av fangeren da ? :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 bildet er tatt med mobilkamera (w810).. og for all del ikke kritiser den på ferdigheten etter som det mangler litt byggskum og jeg ikke har laget overflata.. ros/kritiser utsende, men ikke klag på hvordan den ser ut enda vær så snill!:) prøver å herme litt etter denna...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg