Darkstar Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Eg har kjøpt meg "badlook" list i glassfiber til Passaten min. Tenkte eg skulle lime denne fast i panseret på undersiden. Men ka skal eg bruke til å lime den? Vil det holde med dobbelsidig tape? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Du bør nok bruke Sikaflex. Det sitter veldig bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by hercem Du bør nok bruke Sikaflex. Det sitter veldig bra... Vanlig svart sikaflex???? Har hørt snakk om noe som heter sikalim??? Har du hørt om dette? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Passat_RS Vanlig svart sikaflex???? Har hørt snakk om noe som heter sikalim??? Har du hørt om dette? Jeg har ikke hørt om Sikalim. Jeg har selv limt nettingen på fangerene samt et fest på bakfangeren som løsnet. Tror nummeret på den var 257(eller kanskje det var 275)... Iallefall var det vanlig svart sikaflex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Tror sikabond har bedre limeeffekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 sika flex er ikke så bra... Rute lim er mye bedre... Bakrute spoileren min datt av når jeg brukte sika flex, mens nå sitter den som støpt med rutelim.. Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Passat_RS Eg har kjøpt meg "badlook" list i glassfiber til Passaten min. Tenkte eg skulle lime denne fast i panseret på undersiden. Men ka skal eg bruke til å lime den? Vil det holde med dobbelsidig tape? Hei igjen! Jeg festet lista BL-lista mi med dobbelsidig tape, og det har fungert veldig bra for meg. Du så jo selv resultatet.... Så lenge man har en kraftig tape (feks 3M), burde ikke dette være noe problem. Har snakket med en del på ClubB5, som også kun har tapet lista. :cool: Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Black Cat Hei igjen! Jeg festet lista BL-lista mi med dobbelsidig tape, og det har fungert veldig bra for meg. Du så jo selv resultatet.... Så lenge man har en kraftig tape (feks 3M), burde ikke dette være noe problem. Har snakket med en del på ClubB5, som også kun har tapet lista. :cool: Hei ja! Ja, resultatet ditt ble jo veldig bra. Får se litt hva eg velger.... Er litt skeptisk til tape når det blir varmt, har lett for å løsne! :rolleyes: Originally posted by TBI Tror sikabond har bedre limeeffekt. Hva er sikabond for noe da??? Har ikke hørt om det før! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Har en kompis som har en slik "Bad look" list på en golf 2, og han har støpt den fast med glessfiber og pussa og lakka.. ser ganske bra ut.. Just my 2 cents :rolleyes: Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg