Gå til innhold

Liming av "Badlook" list

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

Originally posted by Passat_RS

Vanlig svart sikaflex???? Har hørt snakk om noe som heter sikalim??? Har du hørt om dette?

Jeg har ikke hørt om Sikalim. Jeg har selv limt nettingen på fangerene samt et fest på bakfangeren som løsnet. Tror nummeret på den var 257(eller kanskje det var 275)... Iallefall var det vanlig svart sikaflex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Passat_RS

Eg har kjøpt meg "badlook" list i glassfiber til Passaten min. Tenkte eg skulle lime denne fast i panseret på undersiden.

Men ka skal eg bruke til å lime den? Vil det holde med dobbelsidig tape?

Hei igjen!

Jeg festet lista BL-lista mi med dobbelsidig tape, og det har fungert veldig bra for meg. Du så jo selv resultatet....

Så lenge man har en kraftig tape (feks 3M), burde ikke dette være noe problem. Har snakket med en del på ClubB5, som også kun har tapet lista. :cool:

Det koster å være kar.... :D

Så mye styling...så lite penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Black Cat

Hei igjen!

Jeg festet lista BL-lista mi med dobbelsidig tape, og det har fungert veldig bra for meg. Du så jo selv resultatet....

Så lenge man har en kraftig tape (feks 3M), burde ikke dette være noe problem. Har snakket med en del på ClubB5, som også kun har tapet lista. :cool:

Hei ja!

Ja, resultatet ditt ble jo veldig bra. Får se litt hva eg velger.... Er litt skeptisk til tape når det blir varmt, har lett for å løsne! :rolleyes:

Originally posted by TBI

Tror sikabond har bedre limeeffekt.

Hva er sikabond for noe da??? Har ikke hørt om det før!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider