Gå til innhold

Tsbusa's Golf GTI: Grævling

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

woohoo sjikkeli bra det her jo. :) btw..justerer du forstilling ?:)

Justering kan jeg vettu;) Eller, har nylig fått inn nytt apparat på jobb nå, som jeg ikke har fått prøvd ut enda, så må få lært meg de nye finessène:P

Trenger du kontroll/justering av spissing? hehe:P

Skifta bremseklosser osv idag også..

Neste blir vel å skifte foringa oppe på høyre fram demper, må få gjort det før 9 sep, skal på Lånkebanen å kjøre litt da:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tar.. Tjah.. Får vel lære meg den nye maskina først, og vente på at vi får reparert den andre travers jekken på jobb..

Men 7-800kroner kan jeg kanskje gå med på. (Da justerer jeg osv, printer ut papira på hjulinnstillingene..Før og etter.)

Får se, sjefane er ikke så glade i at jeg tar inn andre`s bila på jobb, men kan være mulig å få gjort det på en lørdag.

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, men tidligere eier sa han hadde prøvd å byttet den..

Det er altså den bryteren man skifter mellom de diverese kjørelysa?

Når jeg kjører uten lys, virker allt normalt (tror jeg). Men hvis jeg setter på park lys, eller kjørelys, faller turtallsnåla ned litt, oljelampa og langlys lyset, lyser svakt,. og de varierer i styrke når jeg vrir på den som dimmer opp og ned lyset i instrument panelet (noe jeg også ikke har..:/)

Også digital saken i midten fosvinner når jeg setter på park eller kjørelys..

Noen som kan ha tips, eller kan det fortsatt være hovedlys bryteren, eller kan det være en annen plass?

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp det noe særlig med de bassrefleksrøra i hattehylla eller?

Hvordan ble lyden? Vurderer det samme selv..Så tøft ut.

Det hjalp som bare rakkern for mine subber vertfall.. Jeg har 2x 12'' Blaupunkt 750W suber, i lukket kasse, fabrikk bygde. Og lyden ble MYE bedre. Men nå har jeg problemer med diskanten:P Må ha mer diskant og nå. Virka ganske bra med bass refleks rør, og det ser stilig ut òg ja:)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, men tidligere eier sa han hadde prøvd å byttet den..

Det er altså den bryteren man skifter mellom de diverese kjørelysa?

Når jeg kjører uten lys, virker allt normalt (tror jeg). Men hvis jeg setter på park lys, eller kjørelys, faller turtallsnåla ned litt, oljelampa og langlys lyset, lyser svakt,. og de varierer i styrke når jeg vrir på den som dimmer opp og ned lyset i instrument panelet (noe jeg også ikke har..:/)

Også digital saken i midten fosvinner når jeg setter på park eller kjørelys..

Noen som kan ha tips, eller kan det fortsatt være hovedlys bryteren, eller kan det være en annen plass?

er det ikke felles jord oppe med sikrings holderen, der ledningene er skrud fast, til en skrue som går inn i karosseriet, ganske mange jordings ledninger samlet på en skrue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider