Sebadeus Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det har helt siden jeg har kjøpt bilen, blinket i airbag lampa i dashen. jeg ble fortalt at dette var en typisk feil hos BMW.. er det dette? og faren til en kompis av meg kjører den nyeste 7'ern der blinker også airbag lampa. men de har sjekket og byttet alt av airbagger:S.. noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 nå vet verken årsmodell og biltype du har men hender oftest at det er sittesensor på passasjerside som tar kvelden på bmw. lyste i min airbaglampe på en 325 93' jeg hadde, hadde den på diagnoseutsyr å fikk feilmelding på høyre krasjsensor, jeg leita litt å fant at alle ledningene var klipt av ved torpedovegg. så mulighetene kan være mange. det du kan gjøre er å få kjørt en diagnose på ett bmwverksted, da vet du hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Blinker i lampa på min 316i 93' mod også. Er det vanskelig / dyrt å få sjekka med diagnose verktøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 er en 316I 93 mod jeg har, men den diagnosetesten du snakker om, er den dyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 vet ikke ellers i landet men vi tar 950,- for å kjøre en diagnose på bmw, dette er med bmw sitt eget diagnoseutsyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg