chevy8 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 noen som kan vise meg noen bilder av en skikkelig fin svart metallic og en fin form for sølvfarge.....skal lakke bilen min med svart metallic og sølv skrift på panseret men har ikke anelse om hva det blir enda... Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 sølvfargen på nye VW er jo fin da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hmmm husker ikke helt farge koden på den, men er svart metallic til toyota, ofte å se på corolla og avensis før 2000 (hvertfall), lakka ene motorsykkel kåpa mi i den... ikke fineste sykkelen, men flytta seg godt for en 16 - 17åring :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 noen som kan vise meg noen bilder av en skikkelig fin svart metallic og en fin form for sølvfarge.....skal lakke bilen min med svart metallic og sølv skrift på panseret men har ikke anelse om hva det blir enda... Husk at farger på bilder aldri blir bra, så jeg anbefaler deg å stikke innom en billakk-forhandler som kan vise deg farger på vifter. Du har forskjellig korning ++ som er avgjørende som ikke sees på bilder:): Og er det ei service instilt forhandler så hjelper de deg til å finne den idielle fargen på 0 , niks :thumb Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Min er ikledt hondas nighthawk black pearl som er en veldig blank sort metallic farge ispedd mørk blå og sølv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hondas Madison Blue Metallic, jeg hadde bilen i 2 måneder før jeg fant ut av at den egentlig var blå! Sier litt om hvor mørk den blåfargen her hehe. Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 takker for svar:P knall.. bare lurer..men hva syntes folket her på forumet om brunox? er det skikkelige saker eller bare tull? Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Rust bullet! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 er rustbullet bedre eller like bra? brunox er jo en del billigere Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg