Gå til innhold

"Gratis" Motor+automatkasse

Ranger emnet

Bug

Anbefalte innlegg

GIR vekk en motor jeg har liggans her hjemme samt en 4 trins automatkasse til "gi-bort-pris" begynner og bli ganske hata her hjemme så nå må jeg bli kvitt det.

veit ikke stort om kassa annet en når jeg kjøpt den til min forgje bil så fikk jeg vite at det er en 525 motor som passa inn i min E34 88mod.

så er det en automatkasse 4 trins.

kan ta bilder og greier om noen vil det. :crazysant

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GIR vekk en motor jeg har liggans her hjemme samt en 4 trins automatkasse til "gi-bort-pris" begynner og bli ganske hata her hjemme så nå må jeg bli kvitt det.

veit ikke stort om kassa annet en når jeg kjøpt den til min forgje bil så fikk jeg vite at det er en 525 motor som passa inn i min E34 88mod.

Jeg ser du bor i Norway, men hvor?;)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig. jeg har ikke peil. hehe fikk problemer med e34 min og fikk beskjed om at "nei vegard du må ha ny motor, denna er ødelakt" så godtruans som jeg var kjøpte jeg meg ei motor.. men så viste det seg at det bare var en løfter som hadde takka for seg. men jeg kan finne ut mere om den, kanskje legge ut noe bilder og sånt om det er interesse. bedre at noen kommer og henter den en at jeg hiver hele driten på dynga. har noen ganske forbanna foreldre her hjemme hehe

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du metall innsuget som ligger bøyd "over" toppen, eller har du plastikk innsuget som står vinkelrett ut fra toppen?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første skrev jeg mest sannsynlig, for det andre er det helt idioti å gi bort en m50 motor.

Men selvsagt kan jeg ta feil.

Jeg prøvde jo bare å få klarhet i saken, istede for å anta ting.

btw han gir ikke bort noe som helst. selges til "gi-bort-pris"........

ikke glefs mot andre når du ikke følger med 100% selv heller.

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde jo bare å få klarhet i saken, istede for å anta ting.

btw han gir ikke bort noe som helst. selges til "gi-bort-pris"........

ikke glefs mot andre når du ikke følger med 100% selv heller.

Stå jo at han GIR det bort, med store bokstaver, hvordan kan man tolke det annerledes..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les første setning.

"The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion"

Lenke til kommentar
Del på andre sider