Gå til innhold

Sølv 2005 535 AC Schnitzer..

Ranger emnet

Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

Nå vet ikke jeg hvordan du har funnet ut denne prisen, men jeg har prislisten på hjulene fra schnitzer og disse kostet ca 80k sist jeg sjekket..

Jeg spurte selgeren/eieren på Bavaria vel.

EDIT: Eller var det prisen på 19" kanskje?

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jeg helt enig i, men det er merke som nevnt under. Jeg forhørte meg på en frontleppe til originalfangeren min og denne kostet 8000. Så pen var den virkelig ikke. En liten spoiler-leppe på hekken kostet rundt 3000..

Breyton, Alpina og Schnitzer er grisedyre produkter..

Det kan jeg skrive under på :(

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, men eieren kan ikke kjøre bil.. :P

På vårmønstringa var det flere felger på bilen hans som var kantkjørte. Disse AC Schnitzer felgene koster jo noen og åtte tusen, så det er ikke billige felger vi snakker om..

Det reagerte jeg også på! Stod parkert ved siden av denne på Centra på Høvik da jeg kjørte pappas, kjekt å sette to Ac Schnitzere ved siden av hverandre.. felgene hadde smakt godt på kanter, dessverre! Ellers en insane sykt deilig bil.. *sikle*

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det reagerte jeg også på! Stod parkert ved siden av denne på Centra på Høvik da jeg kjørte pappas, kjekt å sette to Ac Schnitzere ved siden av hverandre.. felgene hadde smakt godt på kanter, dessverre! Ellers en insane sykt deilig bil.. *sikle*

Litt OT, men er faren din sin en sort sånn 3-serie? Så jobber du eller han ved Grav Skole? Da har jeg isåfall sett den deilige bilen deres også, Ac Schnitzer kan pynte bra opp:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men er faren din sin en sort sånn 3-serie? Så jobber du eller han ved Grav Skole? Da har jeg isåfall sett den deilige bilen deres også, Ac Schnitzer kan pynte bra opp:)

heh.. er jeg som jobber der ;) men stemmer at det er den bilen.. hehe!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.. er jeg som jobber der ;) men stemmer at det er den bilen.. hehe!

Da var det den jeg tenkte på ja... Faen, den er digg! Liker de baklyktene skikkelig godt, litt sånn sota.. Digg bil, ble bare overrasket når jeg så det var diesel, men har flere ganger blitt overrasket over hvor fælt det kan gå!

Blink hvis du ser meg da, lyseblå golf 1 med sota ruter og xenonlys og litt sånn:) Ps: Fjernlysa mine funker bare hver 10. gang eller noe, venter på nye pærer, så det blir sikkert bremselys tilbake!

Ha en fin kveld!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det den jeg tenkte på ja... Faen, den er digg! Liker de baklyktene skikkelig godt, litt sånn sota.. Digg bil, ble bare overrasket når jeg så det var diesel, men har flere ganger blitt overrasket over hvor fælt det kan gå!

Blink hvis du ser meg da, lyseblå golf 1 med sota ruter og xenonlys og litt sånn:) Ps: Fjernlysa mine funker bare hver 10. gang eller noe, venter på nye pærer, så det blir sikkert bremselys tilbake!

Ha en fin kveld!

Skal se etter deg.. som sagt min fars bil, så om du det er mann med grått hår du møter, så vet du hvorfor;) hiv hele armen ut av vinduet, så ser jeg deg godt! så skal jeg se etter deg, får stoppe og ta en prat da vettu!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh..kjerringa hans som lånte den da. Var forrige eier som kjørte i hjel felgkantene...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, var en dame som kjørte da.. fin bil!

Mhm..han var på AC fabrikken for litt siden og FIKK seg en ny felg. Men punga på autobahn igjen.

Til å være diesel går det bra. Han hadde 270km/t der nede.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm..han var på AC fabrikken for litt siden og FIKK seg en ny felg. Men punga på autobahn igjen.

Til å være diesel går det bra. Han hadde 270km/t der nede.

digg å få felg! er den chippet?

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjort noe med den tror jeg..går no stygg jævlig...porsche carrera 4 klarte ikke kjøre fra han...vetta søren jeg..

Sitter jo biturbo på 272hk org i den... + dreimoment uten like.. så går stygg fort originalt den der... derfor jeg var litt spent på resten:P tørr ikke tenke tanken på å hive en chip i den....:D

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Bilen har 272 hk ved 4000 O/min og 560 Nm ved 2000 O/min. Tross at stasjonsvognen veier 1755kg (før snacks) gjør bilen 0-100km/t på 6,6 sekunder og er sperret på 250 km/t som alle andre BMW`er.. Ved en tunigboks for 535d kan man oppnå en effekt økelse på nesten 25%. Med denne boksen vil bilen øke fra 272hk og 560nm til 326hk og 672nm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider