Kennyman Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Kjøpt meg en 1997 A4 1.8 turbo, første bilen :D Ett par bilder: Tenkte at jeg skulle kjøpe angeleyes lykter til den for å piffe den litt opp. Har funnet noen jeg liker, men de jeg liker best er til faceliftversjonen. Får man dem å passe om man leker litt med dremeln? Noen som vet om dette er brukbare lykter? Tenkte også å sette på frittstående luftfilter, noen anbefalinger, helst ikke dyrt... Noen kommentarer eller tips? :) Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tears Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Enkel sak å få de til å passe, bare å skjære bort kanten øverst bak lykta. Nå kommer du sikkert til å få endel posts om at Angel Eyes på Audi er tull, men kjør på. Synes i hvertfall at det er lekkert. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Enkel sak å få de til å passe, bare å skjære bort kanten øverst bak lykta. Nå kommer du sikkert til å få endel posts om at Angel Eyes på Audi er tull, men kjør på. Synes i hvertfall at det er lekkert. :D jeg synes også angel eyes er kult. fin bil, fin farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 http://www.quattroco.com/deler/a4/index.php ;) facelift lykter er penest.. :D Så sier du at du ikke skal ha pærer med, for det har du jo i dine gamle lykter. Slik så det ut etter at jeg hadde svingt meg med dremel'n. Det gråe som er smurt på er sink. Ang luftfilter så finner du noe på denne tråden.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130673 Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Takk for svar.. Liker lykter der hele glasset er klart og "henger sammen" bedre enn faceliftlyktene, så kjøper nok ikke de lyktene fra quattroco. Men din bil ble jo pen med dem :) Noen som vet om det går ann å få tåkelys i bilen min, og få de godkjent som kjørelys? Edit: hva tror dere blir best, chrom eller svart bakgrunn? Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Edit: hva tror dere blir best, chrom eller svart bakgrunn? Krååm bakrunn! Litt frem og tilbake om du har lys eller mørk bil dog.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Angeleyes passer fint de så lenge det går i stil med resten av bilen. må ha bak og da :) Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Takk for svar.. Liker lykter der hele glasset er klart og "henger sammen" bedre enn faceliftlyktene, så kjøper nok ikke de lyktene fra quattroco. Men din bil ble jo pen med dem :) Noen som vet om det går ann å få tåkelys i bilen min, og få de godkjent som kjørelys? Edit: hva tror dere blir best, chrom eller svart bakgrunn? Hele glasset henger jo sammen på facelift-lyktene.. eller det er jo plast da.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Får se om jeg kjøper nye baklykter, må finne noen som ikke er såfryktilig flashy for å si det sånn :p Med at det henger sammen mente jeg at det ikke er noe skille mellom blink- og hovedlys. Altså at det bare er ett rom i lykten på en måte, om du forstår. Men så nærmere på en bil med faceliftlykter i dag, må innrømme at jeg fikk lyst på faceliftlykter. Men jeg er sta og skal kjøpe angeleyes :hello: Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Din bil, ditt valg ;) Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Har satt på angeleyes på min, jeg kan ta noen bilder av den ikveld og legge det ut her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hadde vært fint det :) Dessverre må jeg se meg nødt til å mest sannsynlig utsette kjøp av angeleyes. Må betale noen kroner til diverse. Blant annet nye setetrekk foran, vinterdekk, hengerfeste og motorvarmer, må ta det mest nødvendige først ;) Men om ca en måned burde jeg ha bestilt. Kommer bilder da. Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 her er lykter til salgs.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132376 Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Takk for svar.. Liker lykter der hele glasset er klart og "henger sammen" bedre enn faceliftlyktene, så kjøper nok ikke de lyktene fra quattroco. Men din bil ble jo pen med dem :) Noen som vet om det går ann å få tåkelys i bilen min, og få de godkjent som kjørelys? Edit: hva tror dere blir best, chrom eller svart bakgrunn? Tåkelys kan du kjøpe overalt. Og man trenger ikke godkjenne dem som kjørelys. Det er bare lov det. Park og tåkelys er godkjent som kjørelys. Fin bil forresten. Utstyr? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Takk for link, men tror det blir billigere selv om jeg bestiller rett fra tyskland, i alle fall for de angeleyes lyktene der, de får man for 150 Euro, inkl tysk moms. Om noen vil vite hva tysk for frontlykter er er det scheinwerfer, så bruker du google oversetteren på siden, så har du den på engelsk ;) Okm men er det ikke slik at man får bot om man bruker dem, eller kan jeg kjøre med parkylsene(altså angeleyes) og parklys på samtidig. Utsyr, njaaa, klimaanlegg og sportspakke. Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg