Gå til innhold

Min A4

Ranger emnet

Kennyman

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg en 1997 A4 1.8 turbo, første bilen :D

Ett par bilder:

foran.jpg

hyre.jpg

bak.jpg

Tenkte at jeg skulle kjøpe angeleyes lykter til den for å piffe den litt opp. Har funnet noen jeg liker, men de jeg liker best er til faceliftversjonen. Får man dem å passe om man leker litt med dremeln? Noen som vet om dette er brukbare lykter?

Tenkte også å sette på frittstående luftfilter, noen anbefalinger, helst ikke dyrt...

Noen kommentarer eller tips? :)

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.quattroco.com/deler/a4/index.php ;) facelift lykter er penest.. :D

Så sier du at du ikke skal ha pærer med, for det har du jo i dine gamle lykter.

Slik så det ut etter at jeg hadde svingt meg med dremel'n. Det gråe som er smurt på er sink.

DSC00009.jpg

Ang luftfilter så finner du noe på denne tråden.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130673

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar..

Liker lykter der hele glasset er klart og "henger sammen" bedre enn faceliftlyktene, så kjøper nok ikke de lyktene fra quattroco. Men din bil ble jo pen med dem :)

Noen som vet om det går ann å få tåkelys i bilen min, og få de godkjent som kjørelys?

Edit: hva tror dere blir best, chrom eller svart bakgrunn?

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar..

Liker lykter der hele glasset er klart og "henger sammen" bedre enn faceliftlyktene, så kjøper nok ikke de lyktene fra quattroco. Men din bil ble jo pen med dem :)

Noen som vet om det går ann å få tåkelys i bilen min, og få de godkjent som kjørelys?

Hele glasset henger jo sammen på facelift-lyktene.. eller det er jo plast da..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg kjøper nye baklykter, må finne noen som ikke er såfryktilig flashy for å si det sånn :p

Med at det henger sammen mente jeg at det ikke er noe skille mellom blink- og hovedlys. Altså at det bare er ett rom i lykten på en måte, om du forstår. Men så nærmere på en bil med faceliftlykter i dag, må innrømme at jeg fikk lyst på faceliftlykter. Men jeg er sta og skal kjøpe angeleyes :hello:

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint det :)

Dessverre må jeg se meg nødt til å mest sannsynlig utsette kjøp av angeleyes. Må betale noen kroner til diverse. Blant annet nye setetrekk foran, vinterdekk, hengerfeste og motorvarmer, må ta det mest nødvendige først ;) Men om ca en måned burde jeg ha bestilt. Kommer bilder da.

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar..

Tåkelys kan du kjøpe overalt. Og man trenger ikke godkjenne dem som kjørelys. Det er bare lov det. Park og tåkelys er godkjent som kjørelys.

Fin bil forresten.

Utstyr?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link, men tror det blir billigere selv om jeg bestiller rett fra tyskland, i alle fall for de angeleyes lyktene der, de får man for 150 Euro, inkl tysk moms. Om noen vil vite hva tysk for frontlykter er er det scheinwerfer, så bruker du google oversetteren på siden, så har du den på engelsk ;)

Okm men er det ikke slik at man får bot om man bruker dem, eller kan jeg kjøre med parkylsene(altså angeleyes) og parklys på samtidig.

Utsyr, njaaa, klimaanlegg og sportspakke.

inni.jpg

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider