poppet Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Har satt på angeleyes på min, jeg kan ta noen bilder av den ikveld og legge det ut her :) Jeg har også lyst til å se bildet av lyktene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hei. Kan legge ut et bilde av min med AE Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hei. Kan legge ut et bilde av min med AE tøft :) hvordan er lyset av de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 tøft :)hvordan er lyset av de? Tja. Greit nok. Men ikke kjempebra. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Tja. Greit nok. Men ikke kjempebra. Bedre enn orginalt? og en ting til om du vet, passer øyelokkene fra orginale lyktene over på angeleyes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Bedre enn orginalt? og en ting til om du vet, passer øyelokkene fra orginale lyktene over på angeleyes? Har aldri fått justert de skikkelig så er ikke stor forskjell nå men er nok litt bedre. Og øyelokk til facelift skal nok passe rett over. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Meget pen bil, merket du mye forskjell etter motoroppgraderingen til 200hk? Om jeg kjøper nye baklykter blir det nok sånne, i alle fall ligner de veldig de jeg har sett på :D Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Kan vel slenge opp en liten update , selv om jeg ikke har fått satt på nye lykter :shake Kjøpte de lyktene som jeg linket til tidligere i tråden( http://cgi.ebay.de/Audi-A4-99-00-DE-SCHEINWERFER-ANGEL-EYES-CHROM_W0QQitemZ220011308858QQihZ012QQcategoryZ44312QQrdZ1QQcmdZViewItem ), men da de ankom var ett av festene ødelagt, så dette var så langt jeg kom: Nå prøver jeg å få posten til å erstatte dem, andre gangen jeg sender lyktene inn, første gangen fikk jeg brev om at det ikke kunne være de som hadde skadet lyktene :fuckme2: Åpent luftfilter har jeg da fått innstallert: Tåkelys og kamei grill også: Edit: har fiksa varmedeksel til luftfilteret ;) Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Mangler 3" downpipe og 3" Effektanlegg, IC i front, chip + Resirk ventil så får du sykt bra drag i bilen. Tru meg, legger med et par bilde av gamle bilen min Har også tatt endel bilder av hvordan dette enkelt gjøres. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Joda, har tenkt en del på det, men blir ikke før til sommeren/våren i så fall. Hvor vanskelig vil du si det er å ordne til ic'en? Pen bil, men det vet du vel allerede:) Edit: har fått med meg at du har kjøpt stasjonsvogn :D Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Joda, har tenkt en del på det, men blir ikke før til sommeren/våren i så fall. Hvor vanskelig vil du si det er å ordne til ic'en? Pen bil, men det vet du vel allerede:) Edit: har fått med meg at du har kjøpt stasjonsvogn :D Jepp da, stasjonsvogn på meg :) Blir grom den også til sommeren, bare vent å se. Ikke noe problem i det hele tatt å montere IC, ville anbefale å bytte fanger. Heller ikke noe problem å montere resirkventi, downpipe eller eksos heller. En lørdag formiddag, dag bør holde til IC så sant du ikke sveiser røra sånn jeg gjorde da vil det nok ta litt mer tid. Men si ifra så skal jeg skaffe til veie et bilde med oversikt over ca det du trenger til IC kitet. Har også noen bilder av montering på min. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Tviler ikke på at vogna blir grom ;) Har du bilder av det man trenger og litt bilder fra monteringen ville jeg blitt glad:) Blir nok ikke å kjøpe noe særlig mer til bilen før jeg har skaffet mc og fikset litt på den, men jeg kan jo planlegge hva jeg vil kjøpe ;) Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Korte trekk slik: Jeg har sveisa sammen mye av rørene men skal skaffe deg listen over deler du trenger om du ikke sveiser og bruker muffer istede i morgen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Her er deler: Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Åssen har du løst det mellom luftfilter og turbo? Sitter selv og pønsker på noe løsning der.. Har flytta kon-filteret ned i fangeren, og satt LMM rett etterpå.. Har så en 90-graders silikonbøy inn på den orginale gummi-dritten som igjen sitter innpå turboen.. Men føler ikke at det blir helt optimalt.. Forresten, kjører du på orginal manifold? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg