Gå til innhold

Min A4

Ranger emnet

Kennyman

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Kan vel slenge opp en liten update , selv om jeg ikke har fått satt på nye lykter :shake

Kjøpte de lyktene som jeg linket til tidligere i tråden( http://cgi.ebay.de/Audi-A4-99-00-DE-SCHEINWERFER-ANGEL-EYES-CHROM_W0QQitemZ220011308858QQihZ012QQcategoryZ44312QQrdZ1QQcmdZViewItem ), men da de ankom var ett av festene ødelagt, så dette var så langt jeg kom:

DSC00032.jpg

Nå prøver jeg å få posten til å erstatte dem, andre gangen jeg sender lyktene inn, første gangen fikk jeg brev om at det ikke kunne være de som hadde skadet lyktene :fuckme2:

Åpent luftfilter har jeg da fått innstallert:

DSC00054.jpg

Tåkelys og kamei grill også:

DSC00055.jpg

Edit: har fiksa varmedeksel til luftfilteret ;)

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har tenkt en del på det, men blir ikke før til sommeren/våren i så fall.

Hvor vanskelig vil du si det er å ordne til ic'en?

Pen bil, men det vet du vel allerede:)

Edit: har fått med meg at du har kjøpt stasjonsvogn :D

Jepp da, stasjonsvogn på meg :) Blir grom den også til sommeren, bare vent å se. Ikke noe problem i det hele tatt å montere IC, ville anbefale å bytte fanger. Heller ikke noe problem å montere resirkventi, downpipe eller eksos heller. En lørdag formiddag, dag bør holde til IC så sant du ikke sveiser røra sånn jeg gjorde da vil det nok ta litt mer tid. Men si ifra så skal jeg skaffe til veie et bilde med oversikt over ca det du trenger til IC kitet. Har også noen bilder av montering på min.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har du løst det mellom luftfilter og turbo? Sitter selv og pønsker på noe løsning der.. Har flytta kon-filteret ned i fangeren, og satt LMM rett etterpå.. Har så en 90-graders silikonbøy inn på den orginale gummi-dritten som igjen sitter innpå turboen.. Men føler ikke at det blir helt optimalt..

Forresten, kjører du på orginal manifold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider