Pompiuses Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Har noen erfaring med laser/radar varsleren som selges på http://www.laservarsler.no? Reklamen ser jo bra ut da: "Will usually pickup the signal a good 1/4 mile to 1.5 miles (ca. 2km) away with increasing intensity as you get closer. Has saved my ass from many tickets...For long straight highway, this unit works awesome, will detect any cop easily" Har sett det har vært en del tråder med delte meninger om laservarslere, men hvis den funker like bra som reklamen sier er det jo genialt..... Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammer Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 har tenkt på det samme selv , men jeg har lest at sånne varslere kan gå på en annen frekvens i statene slik at du kanskje denne ikke vil virke i norge.. leste det på en side for laservarslere fra statene , sto som et obs for de som skulle eksporteres ut av statene. men vil gjerne høre noen andres meninger..:) Siter chrysler voyager 02 modell volvo V40 01 ford mondeo 98 mercedes c 180 94 golf gti 94 mercedes 300 ce 89 mercedes 190 e 2.3 89 ford sierra 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Pompiuses Har noen erfaring med laser/radar varsleren som selges på http://www.laservarsler.no? Reklamen ser jo bra ut da: "Will usually pickup the signal a good 1/4 mile to 1.5 miles (ca. 2km) away with increasing intensity as you get closer. Has saved my ass from many tickets...For long straight highway, this unit works awesome, will detect any cop easily" Har sett det har vært en del tråder med delte meninger om laservarslere, men hvis den funker like bra som reklamen sier er det jo genialt..... Kjøp deg en jammer istedet du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 hva ville vært det beste valget her? hvis jeg er på jakt etter enten en jammer + varsler. Evt begge deler. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by RaCk hva ville vært det beste valget her? hvis jeg er på jakt etter enten en jammer + varsler. Evt begge deler. det beste er selvsagt en jammer som også inneholder varsler, gjerne med flere sendere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Ascona det beste er selvsagt en jammer som også inneholder varsler, gjerne med flere sendere.. Det beste hadde selvsagt vært en jammer, men det blir en god del dyrere. Men hvis du har en detektor og den klarer og fange opp radar/laser så langt unna som 1-2km så er jo det plenty bra. Noen som har erfaringer med andre detektorer eller? Det jeg er interessert i er hvor langt unna de klarer å oppfatte signalet fra radar/laser. Hvis det er like bra som reklamen sier så trenger man egentlig ikke jammer da man klarer å bremse ned i god tid. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Jeg har solgt over 100 uniden varslere av forskjellig sort og har bare hatt positive tilbakemeld. Kjøpte også med meg 2 stk phazer jammere sist jeg var i usa og dem funka godt dem også. Den varsleren jeg har nå er helt super,varsler til og med utrykkningskjøretøy. Det er en Cobra esd 9160 Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Pompiuses "For long straight highway, this unit works awesome, will detect any cop easily" På norske veier der politiet står bak hver sving så tror jeg ikke den fungerer like bra nei... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Pompiuses Det beste hadde selvsagt vært en jammer, men det blir en god del dyrere. Men hvis du har en detektor og den klarer og fange opp radar/laser så langt unna som 1-2km så er jo det plenty bra. Noen som har erfaringer med andre detektorer eller? Det jeg er interessert i er hvor langt unna de klarer å oppfatte signalet fra radar/laser. Hvis det er like bra som reklamen sier så trenger man egentlig ikke jammer da man klarer å bremse ned i god tid. For å si det sånn.. Hvor mange steder har du i det hele tatt 1-2km sikt? Du er nemlig avhengig av det for å detektere laserstrålen.. OG den vil jo ikke detektere noe som helst med mindre pistolen faktisk gjør en måling.. Den nyeste kontrollmetoden nå går jo ut på at de gjemmer seg godt utenfor veien, helst i skog eller kratt, sitter der med pistolen, og venter på den ene som kjører MYE for fort.. Så flytter de til et nytt sted. Dette gjør at du ikke har mulighet til å oppfatte signalene før det er for sent i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Jeg har solgt over 100 uniden varslere av forskjellig sort og har bare hatt positive tilbakemeld. Kjøpte også med meg 2 stk phazer jammere sist jeg var i usa og dem funka godt dem også. Den varsleren jeg har nå er helt super,varsler til og med utrykkningskjøretøy. Det er en Cobra esd 9160 hvor kan denne Cobra esd 9160 kjøpes da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 jeg kjøpte min i usa. Har bare den for tiden. Skal en tur over i påsken neste år,da tar jeg sikkert med meg noen. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg