Gå til innhold

Whistler DE 1730 laservarlser

Ranger emnet

Pompiuses

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med laser/radar varsleren som selges på http://www.laservarsler.no?

Reklamen ser jo bra ut da:

"Will usually pickup the signal a good 1/4 mile to 1.5 miles (ca. 2km) away with increasing intensity as you get closer. Has saved my ass from many tickets...For long straight highway, this unit works awesome, will detect any cop easily"

Har sett det har vært en del tråder med delte meninger om laservarslere, men hvis den funker like bra som reklamen sier er det jo genialt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt på det samme selv , men jeg har lest at sånne varslere kan gå på en annen frekvens i statene slik at du kanskje denne ikke vil virke i norge..

leste det på en side for laservarslere fra statene , sto som et obs for de som skulle eksporteres ut av statene.

men vil gjerne høre noen andres meninger..:)

chrysler voyager 02 modell

volvo V40 01

ford mondeo 98

mercedes c 180 94

golf gti 94

mercedes 300 ce 89

mercedes 190 e 2.3 89

ford sierra 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pompiuses

Har noen erfaring med laser/radar varsleren som selges på http://www.laservarsler.no?

Reklamen ser jo bra ut da:

"Will usually pickup the signal a good 1/4 mile to 1.5 miles (ca. 2km) away with increasing intensity as you get closer. Has saved my ass from many tickets...For long straight highway, this unit works awesome, will detect any cop easily"

Har sett det har vært en del tråder med delte meninger om laservarslere, men hvis den funker like bra som reklamen sier er det jo genialt.....

Kjøp deg en jammer istedet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

det beste er selvsagt en jammer som også inneholder varsler, gjerne med flere sendere..

Det beste hadde selvsagt vært en jammer, men det blir en god del dyrere. Men hvis du har en detektor og den klarer og fange opp radar/laser så langt unna som 1-2km så er jo det plenty bra.

Noen som har erfaringer med andre detektorer eller? Det jeg er interessert i er hvor langt unna de klarer å oppfatte signalet fra radar/laser. Hvis det er like bra som reklamen sier så trenger man egentlig ikke jammer da man klarer å bremse ned i god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt over 100 uniden varslere av forskjellig sort og har bare hatt positive tilbakemeld. Kjøpte også med meg 2 stk phazer jammere sist jeg var i usa og dem funka godt dem også.

Den varsleren jeg har nå er helt super,varsler til og med utrykkningskjøretøy. Det er en Cobra esd 9160

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pompiuses

Det beste hadde selvsagt vært en jammer, men det blir en god del dyrere. Men hvis du har en detektor og den klarer og fange opp radar/laser så langt unna som 1-2km så er jo det plenty bra.

Noen som har erfaringer med andre detektorer eller? Det jeg er interessert i er hvor langt unna de klarer å oppfatte signalet fra radar/laser. Hvis det er like bra som reklamen sier så trenger man egentlig ikke jammer da man klarer å bremse ned i god tid.

For å si det sånn..

Hvor mange steder har du i det hele tatt 1-2km sikt? Du er nemlig avhengig av det for å detektere laserstrålen..

OG den vil jo ikke detektere noe som helst med mindre pistolen faktisk gjør en måling..

Den nyeste kontrollmetoden nå går jo ut på at de gjemmer seg godt utenfor veien, helst i skog eller kratt, sitter der med pistolen, og venter på den ene som kjører MYE for fort..

Så flytter de til et nytt sted.

Dette gjør at du ikke har mulighet til å oppfatte signalene før det er for sent i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Jeg har solgt over 100 uniden varslere av forskjellig sort og har bare hatt positive tilbakemeld. Kjøpte også med meg 2 stk phazer jammere sist jeg var i usa og dem funka godt dem også.

Den varsleren jeg har nå er helt super,varsler til og med utrykkningskjøretøy. Det er en Cobra esd 9160

hvor kan denne Cobra esd 9160 kjøpes da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider