kulneff Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Bremselysbryteren min har tatt kvelden, og jeg må bytte den ut. Et par spørsmål: Er den lett å komme til / bytte selv? Jeg er helt blank på dette feltet... Hvor får jeg tak i en ny bryter i Oslo-området, evt på internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 møt meg en kveld så fikser jeg den på 5 min:) hvis jeg ikke driter meg ut og at man må ut med den plata under rattet ditt! Det er kunn en liten justering, for jeg hadde samme problemet selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kulneff Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Takk, men jeg fikset det selv i dag, hehe. Kjøpte en ny på Møller og byttet den :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg