GalnemaX Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Hei hei! Nå har jeg laget min første modd i photoshop. Håper på mye tilbakemeldinger, både positive og negative.. før: etter: :cool: Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Grei den:) Men likte denne Galant Skyline som jeg lagde nå bedre:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Full brems? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 jaja Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by ZeIn jaja Nå ble jeg ørlitegrann fornærma....306????? :mad: Det er 406 coupe 3.0 V6!!!!;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 ikke bare det, Men trommler foran? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Galnemax: Slett ikke ille! AXi0N: Trengte du virkelig å trå GalnemaX så langt ned i støvet med å lage en av de flotteste Photoshopmoddene jeg noen gang har sett? :rolleyes: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by tekNetium Galnemax: Slett ikke ille! AXi0N: Trengte du virkelig å trå GalnemaX så langt ned i støvet med å lage en av de flotteste Photoshopmoddene jeg noen gang har sett? :rolleyes: Hehehehe... flotteste å flotteste... synes den ble bra.. men kunne tatt meg lenger tid ja:) Men ellers takk Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Full brems? nei.. for store felger :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg