Gjest ReVolvolution Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Kommer dette til å gå? Tenker på at motoren er så høy.. Hvilket stag må jeg bruke, og hva ligger dem på i pris? Skulle hatt torpedostag også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har det på min, går fint det.. Men er liiite klaring opp til panseret.... :D Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 torpedo stag sitter jo orginalt på gt, og den har jo samma innsug da.. så det er hvertfall ikke noe problem, og så har du jo sam stag støtdemper stag som bygger høyest, skal tro det går bra og bruke det.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har det på min, går fint det.. Men er liiite klaring opp til panseret.... :D Hvilken type er det? OMP? OG hvor har du kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 torpedo stag sitter jo orginalt på gt, og den har jo samma innsug da.. så det er hvertfall ikke noe problem, og så har du jo sam stag støtdemper stag som bygger høyest, skal tro det går bra og bruke det.. skal ringe pedersens i morgen og høre. men er det noen som vet hvor lang tid det går å hive dette på? skal ha bilen på bane om noen dager, og vil montere dette først.. hvordan er det å løsne de tre muttrene på tårnet, noe som vil løsne/falle av, og må de skrues til med noe speielt trykk etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 max en halvtime skal det ta.. er bare og løsne skruene i toppen av dempern, men pass på så du ikke flytte noe på det når du ikke har skruer der.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Okey, takk for info LMS! Skal få bestilt meg stag i morgen jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 max en halvtime skal det ta.. er bare og løsne skruene i toppen av dempern, men pass på så du ikke flytte noe på det når du ikke har skruer der.. Det skjer nesten uansett det, så en hjulstilling etterpå er vel ikke å forakte! hvis staget er justerbart, så får du jo stilt camberen også! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hvis det er høy oljepåfylling passer vel omp staget dårlig? Hva med SAM staget.. Mye mer lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 med sam staget bør du ikke ha behov for å fylle bremseveske (dvs : få unnagjort lufting osv før montering) for lokket på bremsebeholderen får du ikke av med staget på... :S Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Sier du det? Det var jeg ikke klar over, men finnes jo forskjellige beholdere også, kanskje noen av disse er annerledes? Men uansett tar det 5 min og ta av staget da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 dette er med den 8*2" bremseforsterkeren eller ka an hette.... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Det skjer nesten uansett det, så en hjulstilling etterpå er vel ikke å forakte! hvis staget er justerbart, så får du jo stilt camberen også! :) Hvis bilen står på hjulene pleier ikkje det å justere seg. Dersom du justerer camber ved å justere det staget har du missforstått noe:???: Hjulkontroll skader sikkert ikkje, og justerbar camber har du uansett stag eller ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hvis bilen står på hjulene pleier ikkje det å justere seg. Dersom du justerer camber ved å justere det staget har du missforstått noe:???: Hjulkontroll skader sikkert ikkje, og justerbar camber har du uansett stag eller ikkje. vi møtte deg på voss... edit: leste feil :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hvilken type er det? OMP? OG hvor har du kjøpt? Det vet jeg desverre ikke... Sto på når jeg fikk bilen. Men ser sånn ut: [/img] Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.