SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Orginalt på Sunnyen sitter det felger med ET35. Ville det være mulig å sette på felger med ET37, eller blir det for mye forskjell? Vil felgene stikke lenger utover eller innover? (Det er litt å gå på utover ihvertfall..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Hvis felgene er like brede vil et37 sitte 2mm lengre inn i skjermen enn et35. Skulle tro det ville gå greit :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Men det ville vært styggere da :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Da ville jeg jo kunne sette på f.eks en 5(eller 10)mm spacer på hver side, og det ville funket fint? Er mye å gå på utover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Men hvorfor kjøpe felger som bygger mer innover enn de skal gjøre? Spacere kan jo bli dyrt det også, med tanke på hjullager... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Orginalt på Sunnyen sitter det felger med ET35. Ville det være mulig å sette på felger med ET37, eller blir det for mye forskjell? Vil felgene stikke lenger utover eller innover? (Det er litt å gå på utover ihvertfall..) De vil stikke lengre inn over, mulig de vil ta borti bremse calipperen da dersom ET 35 er originalt innpress! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Passat_RS De vil stikke lengre inn over, mulig de vil ta borti bremse calipperen da dersom ET 35 er originalt innpress! Felgen vil aldri komme borti calipern, så lenge man ikke setter på for små felger! calipern sitter jo inne i felgen og ikke bak!! Jeg har ET 37 på felgene mine og orginalt så er det ET 35! Passer som bare faen det!! Har breiere felger enn orginalt da! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by NissanPrimera Felgen vil aldri komme borti calipern, så lenge man ikke setter på for små felger! calipern sitter jo inne i felgen og ikke bak!! Jeg har ET 37 på felgene mine og orginalt så er det ET 35! Passer som bare faen det!! Har breiere felger enn orginalt da! Øh???? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg