Gå til innhold

Opelmiljøet i Bergensområdet??

Ranger emnet

Omega_V6

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor mange som holder på med Opel rundtomkring i Bergensområdet? Synes det e dårlig med aktivitet og OMC-siden avdeling Bergen er jo nedlagt pga lite aktivitet.. E det ikke noe Opelmiljø her eller?

Bare lurer.. hadde vært kjekt hvis det hadde gått an å få i gang noe Opelgreier..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg bodt i bergen hadde jeg crusiet med deg ;)

ja, det e bare til å flytte bort her.. hehe :thumb

var på treff i går då, med 3 dagers forvarsel.. kom 3 biler inkl min.. det var jo kjempeoppmøte.. hehe.. men men..

Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker når jeg var i bergen for noen måneder tilbake, var noe gromt der...var på en sånn peppes ved havet en plass, husker ikke navnet på plassen men der så jeg en sånn signal-grønn ascona b, som var skamm senket og noe gromme felger(han som eier'n virket sur, så skikkelig stygt på meg når jeg så på bil'n) også så jeg en bengalakk-rulle malt manta b wannabe 400, så det var langt i fra gjennomført jobb med breddinga, d satt sammen med popp-nagler og greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe var det omc treffet det var snakk om?

jepp... e jo nesten flau eg.. må jo finnes flere opelfolk enn de som var der.. det var meg, en fyr med en skamhøy omega og hun calibra-camilla fra http://www.calibra.no.. eg synes at det burde gå an å få til noen skikkelige opeltreff her i bergen og... ser jo ofte andre folk som kjører rundt i opel her.. hmm.. får prøve å henge opp noen lapper en gang rundt omkring diverse plasser tror eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det e bare til å flytte bort her.. hehe :thumb

var på treff i går då, med 3 dagers forvarsel.. kom 3 biler inkl min.. det var jo kjempeoppmøte.. hehe.. men men..

Det var da hyggelig at dere stakk bortom Lidl for å hilse på oss. Til og med vi var sterkere representert enn dere og det var egentlig ikke et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da hyggelig at dere stakk bortom Lidl for å hilse på oss. Til og med vi var sterkere representert enn dere og det var egentlig ikke et treff.

var jo ikke så mye liv på tollboden med tre biler... hehe.. hvem var han som kjørte den grå BMWen.. han hadde jo helt make felger til meg.. vet du hvor mye han måtte gi for de, og hvor han fikk tak i de?

eg synes det e alt for lite liv i bilmiljøet i bergen.. må gå an å få gjort noe greier.. purken har vel sikkert en del av skylden siden de pleier å ødelegge for alt som har med bilmiljø å gjøre.. e det ingen normale bilfolk som e ute å henger utenom sånne hyperrånere som klarer å hisse på seg purken uansett hvor de e? isåfall, hvor pleier de å henge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! må bare trekke litt på smile båndet. når vi gutta her ute bruker det ov være sikkert6-7 opler og en trofast volvo som føler seg utenfor. med omegan og 850 har bli gode venner.

det e bare å le... eg e litt flau faktisk.. men men.. det må gå an å få gjort noe på ett eller annet vis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo ikke så mye liv på tollboden med tre biler... hehe.. hvem var han som kjørte den grå BMWen.. han hadde jo helt make felger til meg.. vet du hvor mye han måtte gi for de, og hvor han fikk tak i de?

eg synes det e alt for lite liv i bilmiljøet i bergen.. må gå an å få gjort noe greier.. purken har vel sikkert en del av skylden siden de pleier å ødelegge for alt som har med bilmiljø å gjøre.. e det ingen normale bilfolk som e ute å henger utenom sånne hyperrånere som klarer å hisse på seg purken uansett hvor de e? isåfall, hvor pleier de å henge?

Nei,dessverre. Kjenner ikke han og har ikke lest noe særlig om bilen.

Jeg synes jeg ser rånere på hver eneste bensinsstasjon. Hvor i Bergen bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,dessverre. Kjenner ikke han og har ikke lest noe særlig om bilen.

Jeg synes jeg ser rånere på hver eneste bensinsstasjon. Hvor i Bergen bor du da?

Bor i arna... jo, ser rånere eg og, men det jo bare hobbyfolk på 18 år som nettop har fått lappen.. det de bryr seg mest om e hvor mange fjortisjenter de klarer å stable inn i baksetet sitt.. e ikke det eg e interessert i.. e for gammel til å bry meg om smårips.. har en liten vennegjeng som pleier å henge på statoilen på nesttun, men det begynner å bli kjedelig å bare henge der... må treffe noen flere som kan bil og vil diskutere bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bor i Arna jeg også. Jeg har 2 barn, det blir lite tid til henging på bensinstasjoner. I Arna er det ikke så mange rånere (som man skulle tro), i Åsane er det derimot helt vilt.

Ja, når du e kommet så langt i livet, så blir det vel lite tid til alt utenom familien tenker eg.. men hvem som egentlig arrangerer treff her i bergen? vet at bergen gatebilklubb prøver en sjelden gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider