Toa Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 det var slakkt oppmøte ifra Omc ja?;) jeg hadde muligens tatt turen iår og hadde jeg vore på fri... men er ute på bøljan blå for tia.... var litt bedre oppmøte ifjor når jeg var der;) merkelig at det ikke var fleire... er jo eindel OMC medlemmer ifra bergenskantene..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona B 16V Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 var vell pga kort varsel, opel hadde treff oppi nord, lost samme helga pluss at folk er på ferie. Pleier å vere mye bedre oppmøte enn de 3 bilene vi var på søndag. hehe Skal prøve å få til et treff på eikås sånn som i fjor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 var vell pga kort varsel, opel hadde treff oppi nord, lost samme helga pluss at folk er på ferie. Pleier å vere mye bedre oppmøte enn de 3 bilene vi var på søndag. hehe Skal prøve å få til et treff på eikås sånn som i fjor.. Hvem som driver OMCopplegget her i bergen? e det noen egentlig? Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona B 16V Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Eg og 'kadett c 16v' som driver omc vest. Har vert en litt slapp sesong i år pga mye reising i jobben. Fjorårets sesong var en god del bedre. Men blir mest sannsynlig et par lokaltreff + et treff på eikås i år vis det er ledige helger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 håper det blir noe av treff på eikås da:) er jo snart treff i stavanger og! det blir liv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Eg og 'kadett c 16v' som driver omc vest. Har vert en litt slapp sesong i år pga mye reising i jobben. Fjorårets sesong var en god del bedre. Men blir mest sannsynlig et par lokaltreff + et treff på eikås i år vis det er ledige helger. Hvor kommer det info om dette då? skal nettsiden til OMC-bergen opp å gå igjen? Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona B 16V Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvor kommer det info om dette då? skal nettsiden til OMC-bergen opp å gå igjen? Nettsiden kommer nokk opp og går igjen ja. Han som styrer med siden er på ferie no. Info ang lokaltreff kommer på opelmotorsport forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg